• Äldre 2 Feb 15:35
    13188 visningar
    4 svar
    4
    13188

    Bröllop i Grekland

    Hej!

    Jag och min fästman har bestämt att vi vill gifta oss i Grekland sommarn 2018. 
    Jag tänker vigsel på stranden och sedan en härlig bröllopsfest (tänk mamma mia).  Vackra ställen från Mamma mia filmen finns ju men tänker att priserna på dessa är en aningen högre än vad man kan få på andra liknande ställen. 
    Är det någon som har tips på fina platser/ öar / stränder m.m.? Aldrig vart i Grekland innan så allt av tips välkomnas! 

    Tacksam för all hjälp :)

  • Svar på tråden Bröllop i Grekland
  • Äldre 3 Feb 10:54
    #1

    Check and get in contact wit www.weddingskyros.com

    Fairytale scenery and nice prices.

  • Äldre 28 Feb 08:02
    #2

    Hey Jo,

    My name isn't Jo and I live on Skiathos, have you heard of it? Have a look at my website, www.weddingplannerskiathos.com There are so many beautiful places to have a beach weddings and weddings abroad can be a lot cheaper. Also, you have your honeymoon included. I have also connect a link with a video of the beautiful Aegean island. If you have any questions, contact me on my website.

    Good lick and kind regards.

    Jo





    GOOGLE TRANSLATE

    Hey Jo,

    Mitt namn är inte Jo och jag bor på Skiathos, har du hört talas om det? Ta en titt på min hemsida, www.weddingplannerskiathos.com Det finns så många vackra platser att ha en strand bröllop och bröllop utomlands kan vara mycket billigare. Dessutom har du din smekmånad ingår. Jag har också ansluta en länk med en video av vackra Egeiska ön. Om du har några frågor, kontakta mig på min hemsida.

    Bra lick och vänliga hälsningar.

    jo

  • Äldre 21 Aug 09:22
    #3

    Hej.

    Vi funderar också på samma scenario och undrar därför om ni hittat något bra ställe? Glad

    Tack på förhand och lycka till!

  • Äldre 5 Jan 06:18
    #4

    Hej!
    Mitt namn är Jessica och jag och min kollega Emma anordnar bröllop på Kos.Gå gärna in och kolla in vår hemsida kosweddings.se .
    Oavsett om ni vill ha ett  bröllop med många gäster eller på tu man hand så finns här många vackra platser på Kos att hålla ceremoni och mottagning. Alla ceremonier har svensk och grekiska vigselförrättare.

Svar på tråden Bröllop i Grekland