• Äldre 23 Oct 00:53
    1988 visningar
    1 svar
    1
    1988

    Söker Smink/hårstylist

    Hej! Nu ska min äldsta dotter gifta sig om (5 veckor) och då vill min mellersta dotter på 16 år ha en hårstylist och kanske få lite hjälp med smink. Det hon tänkt är en fin håruppsättning, en slarvig "bulle" av något slag. Dock så har hon väldigt tjockt o långt hår. Ifall det blir så att hon vill ha hjälp med sminket så ska det vara "on fleek" som de säger haha, alltså täckande foundation, insta bryn, contouring osv. Någon som vet någon riktigt bra stylist i Göteborg som skulle passa till detta? Eller är du kanske en? Hör av dig då! Skriv gärna vad det kommer att kosta också ????

  • Svar på tråden Söker Smink/hårstylist
  • Äldre 24 Oct 14:50
    #1

    vad kul med en dotter som vet vad hon vill! Jag är precis som din dotter jätte intresserad av smink/hår och som du säger ska ju allt självklart vara ON FLEEK. 
    Jag har tagit x antal jobb som stylist för tjejer som ska gå balen, nu till vinter ska jag få sminka och styla håret på min första brud till hennes bröllop! Jag är väl insatt i var din dotter menar med instragrambryn, contouring osv. Jag bor i Kungsbacka, strax utanför Gbg. Bilden nedan är ifrån ett bröllop i sommras när toatsmadame ville vara extra fin. Finns det intresse?  maila mig på Beccalennartsson@gmail.com 

    MVH Rebecca

Svar på tråden Söker Smink/hårstylist