• Äldre 1 Oct 16:53
    2107 visningar
    1 svar
    1
    2107

    Bruduppsättning + bröllopsorkester

    Jag försökte hitta fram i djungeln av frisörer i Uppsala när jag skulle gifta mig i juni -16 och saknade då aktuella tips på bra frisörer i Uppsala. Jag ville därför bara skapa en tråd för att tipsa alla blivande brudar om frisörsalongen Sturegatan 16 där både Sylvia och Anneli är fantastiska. Jag är en sådan där jobbig kund som inte lyckas beskriva vad jag vill ha och samtidigt är väldigt kräsen men med hjälp av lite inspirationsbilder från Pinterest lyckades Anneli få till både smink och hår exakt som jag alltid drömt om! Det var nästan magiskt! Så missa inte denna fantastiska lilla frisörsalong, men om ni i alla fall vill testa någon annan så var Hairteam den som rekommenderas av flest andra frisörsalonger när jag var runt hela stan och frågade om tips. De var också väldigt trevliga när jag var där men var redan fullbokade så tänk på att vara ute i väldigt god tid om ni vill fixa hår och smink där, jag var där 4 månader före och då var det som sagt redan fullt. Hoppas dessa tips hjälper någon av er där ute, kanske i alla fall kan bli ett beslut mindre att behöva ta mitt i all planering! :)

    Om någon också letar efter ett band/orkester så rekommenderar jag helhjärtat Upland Big Band som är en 18-manna orkester med allt från blåsinstrument till kontrabas och sång. De var superduktiga, trevliga, flexibla och GRYMT prisvärda!
  • Svar på tråden Bruduppsättning + bröllopsorkester
  • Äldre 12 Feb 18:06
    #1

    Hur gick det med bröllopsorkestern?:) 

Svar på tråden Bruduppsättning + bröllopsorkester