• Äldre 19 Aug 08:44
    6940 visningar
    8 svar
    8
    6940

    DJ i Mariestad/Skövde sökes!!

    Hej,

    Vi ska gifta oss i augusti nästa sommar och hade tänkt oss en DJ till festen. Men det är så himla svårt att hitta tycker jag!
    Är det någon som har något förslag? Vi ska gifta oss i Mariestad så någonstans i Skaraborg bör personen finnas.

    Tacksam för förslag!

  • Svar på tråden DJ i Mariestad/Skövde sökes!!
  • Äldre 1 Sep 11:38
    #1

    Kolla in dessa ställen:
    http://www.musiktillbrollop.se/
    eller
    https://www.123festmusik.se/

    Eller sök helt enkelt på google typ "dj bröllop"

  • Äldre 8 Sep 13:40
    #2

    Tack för länkarna! Googlat har jag gjort till förbannelse men inte hittat nåt jag känner mig nöjd med ????

  • Äldre 10 Sep 10:57
    #3

    Det var tråkigt att höra att du inte hittar vad du söker. Vad är det som fattas hos dem du eventuellt hittat?

    Ur min synvinkel bör de ju ha en hemsida med information om vad de spelar för musik, bilder från andra fester och framför allt en gästbok där tidigare kunder har skrivit och tyckt till. Där vet jag en i alla fall som kan bidra med de basala kraven Flört 

    Du kanske får vidga upptagningsområdet geografiskt en aning. Det finns djs som åker en bra bit till sina spelningar.

    Hoppas att det löser sig för dig!

  • Äldre 20 Dec 14:20
    #4

    Hej! Checka in min hemsida www.mikaelcollin.se ! Jag har varit DJ på många bröllop i många år så har god erfarenhet.

    Har ett grymt ljud och ljuspaket som även ingår till middagen, HD-projektor + Bild-duk, Trådlösa mikrofoner, DJ utrustning, mycket musik och mycket goda referenser!

    Hör av dig ifall du är intresserad av att boka eller ifall du har några funderingar!

    //Micke

  • Äldre 12 Jan 23:52
    #5
  • Äldre 29 Jan 06:13
    #6

    kolla in : www.deejayandy.se , en erfaren dj som har gjort många bröllop .

  • Äldre 31 Jan 21:11
    #7

    Hej !

    Varför inte boka liveunderhållare och Dj i samma paket !

    Besök mig på www.entertainer.se

  • Äldre 31 May 12:58
    #8

    Heej, har du hittat något?

    Jag vet en DJ annars.. han är grym och har spelat på hur många bröllop som helst.. (och han bor i mariestad..) ????????

Svar på tråden DJ i Mariestad/Skövde sökes!!