• Äldre 9 Aug 16:18
    3610 visningar
    1 svar
    1
    3610

    Hundvänliga hotell efter bröllopet

    Hej på er!


    Skulle behöva lite tips. Vi gifter oss i juni -17. Men vi kommer inte att åka på den riktiga bröllopsresan förrän några veckor efter vigseln på grund av lite andra bröllop vi ska gå på. Men nu till frågan, eftersom de blir ett glapp mellan vår vigsel och själva bröllopsresan så skulle vi behöva tips på vad man kan göra efter själva vigseln. Kommer att ta ledigt från jobb i några dagar så att vi kan åka på en lite kortare resa/utflykt i samband med vigseln. Vi har hund och vill att han ska kunna följa med oss då han ju inte kan följa med på den riktiga resan sedan som går till USA.


    Så har ni några tips på hundvänliga hotell eller liknande man skulle kunna åka till? Vi bor i Stockholm och kommer gifta oss här. Vill gärna åka en liten bit så att man kan känner att man kommer bort från vardagen lite, men får inte vara FÖR långt bort heller då det bara gäller ca 4 dagar. Vi tänker oss 2 tim kanske från Stockholm.


    Sedan hittade jag det fina Häringe slott. Nån som varit där? Kanske kunde va nåt...

  • Svar på tråden Hundvänliga hotell efter bröllopet
  • Äldre 10 Aug 19:32
    #1

    Tipsat om förr på den här sidan, men det är SÅ fint, så jag tipsar igen! (Kanske ska höra av sig och fråga om man kan få provision?Tungan ute)
    Rånäs slott! www.ranasslott.se
    Jag och maken ville ha bröllopet där, men det blev för dyrt. Men istället så fick vi en weekend där med mat och dryck inkluderat. Super fint, och lyxigt. Passar när man är nygifta. De har ett par rum som man får ha hund i vet jag.

Svar på tråden Hundvänliga hotell efter bröllopet