Träff
Hej alla blivande Luleå brudar
Jag är ny här men såg att ni tidigare
planerade en träff i Luleå Hur gick det med den? Det skulle vara roligt att höra
/-Kram
Hej alla blivande Luleå brudar
Jag är ny här men såg att ni tidigare
planerade en träff i Luleå Hur gick det med den? Det skulle vara roligt att höra
/-Kram
Hej allihopa!
Hur långt har ni kommit i er planering och vilken månad kommer ni att gifta er? Vi ska gifta oss i maj och har precis börjat fundera hur vi vill ha det! Allt är kaos för tillfället men det klarnar förhoppningsvis snart!
Hej sjöpbrud
Vi gifter oss i sista juli.
Vi har gjort en hel del men, just nu
är det lugnt. Man måst hinna med julen också:) i vilken kyrka ska ni gifta er?
Hej Lys
Vi har inte bestämt vilken kyrka än! Funderade ett tag på att gifta oss till sjöss, annars kan jag tänka mig G-stads kyrka, fast egentligen skulle jag vilja gifta mig i en mindre och mysigare kyrka eller kanske ett litet kapell, jag funderar vilt hela dagarna just nu!!
hej sjöbrud....
jag ska gifta mig som lys den sista juli...jag har hunnit planera ganska mycket...men just nu har jag lagt det på hyllan ett tag, för det finns en jul att tänka på=))
det låter mysigt att gifta sig ute till sjöss...
jag kommer att gifta mig uppe i haparanda...min sambo ville det=)) och kyrkan vi ska gifta oss i ligger ngr mil utanför haparanda, karugni.den är jättfin..=))men men du ska ha det så bra..*kram*
Hej på er!
Nu börjar vi få en plan, - vi kommer nog att gifta oss den 15 maj och sen åka på en långweekend över Kristihimmelsfärds helgen till Rom el Madrid, senaste funderingarna i varje fall.
va mysigt det låter....jättebra ide...=))
Låter mysigt med en lång weekend, skippar ni havstemat helt eller kommer ni att hålla till vid havet ändå?
Hej Lys
Om jag bara kunde komma på en bra lösning så skulle jag vilja hålla kvar vid havstemat, känns dock som att det kan bli nog så kallt i mitten på maj. Tänk om man hade kunnat få ha festen i Gäddvik nere vid vattnet, vad heter den gården nu? Där är det underbart vackert. Men jag tror inte man får servera alkohol där
Menar du Örnvik?
Där vet jag att man iallafall tidigare fått
servera alkohol, men hur det är nu är jag inte säker på. Kram
sjöbrud! EFS har en gård (Sundet) i Gäddvik nere vid vattnet. Är det den gården du menar?
Hej Gudde!
Ja, precis den gården menar jag, tänk att få stå vid älven och höra vattnet porla samtidigt som man säger ja till varandra! Men det förutsätter ju vackert och varmt väder( speciellt med min tunna klänning) och inte ev kallt maj väder!
sjöbrud! det är verkligen vackert där. Tyvärr så är nog alkoholhaltiga drycker förbjudna där. Men den vackra miljön överväger den alkoholhaltiga drycken.
Kanske det, men jag har alltid velat dricka riktig champagne när jag gifter mig!!
Det är riktigt, man får inte servera alkoholhaltiga drycker där. Vi hade surströmmingsfest med mitt jobb där i höstas.
Vad tror du om Meldersteins kapell och fest på herrgården?
Där är det förståss väldigt fint också och även i Strösund - det lilla kapellet är ju jättemysigt och gården också!