• Äldre 14 Apr 14:34
    8918 visningar
    2 svar
    2
    8918

    Säljes: Musik till bröllop! Sång och gitarr!

    Hej! 

    Söker du någon som kan förgylla ditt bröllop med musik som du älskar? Anställ duon Clara Fornander (sång) och Jonathan Dafgård (gitarr) och få en skräddarsydd upplevelse under antingen vigsel eller fest eller både och!

    Denna duo har stor erfarenhet av att spela allt ifrån jazz till soul och pop. Även visor och klassiska låtar finns med i deras repertoar. Vi tar såväl emot önskemål som erbjuder något som vi tror kan passa. 

    Lyssna på oss här: https://soundcloud.com/clara-fornander/a-house-is-not-a-home

    Jag nås enklast per telefon: 0721-555522

    Ha en bra dag!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-27 13:41
    Clara Fornander - sångerska/musiker/låtskrivare/sångpedagog

    Stockholm med omnejd och Skåne

    Jag har sjungit hela livet och studerar snart färdigt min jazzsång-kandidat på Kungl. Musikhögskolan i Stockholm. Jag har tidigare studerat jazz på Fridhems fhsk, samt på Clayton State University i Georgia, USA. Jag har stor erfarenhet av att uppträda i olika sorters konstellationer och sammanhang och sjunger vanligen pop/soul/jazz/visa på bröllop. Då jag har ett stort kontaktnätverk i musiker-Sverige erbjuder jag såväl solosång som mingelmusik och duo/trio-framträdanden. Kontakta mig gärna för praktiska detaljer samt råd om låtval. Jag har en bred repertoar, men tar såklart också emot önskemål. Det viktigaste är att ni blir nöjda!
    Eftersom er bröllopsdag blir ett minne för livet är musiken ett viktigt inslag. Jag lägger alltid min själ i att skapa även ett musikaliskt minne från er stora dag.
  • Svar på tråden Musik till bröllop! Sång och gitarr!
  • Äldre 15 Apr 15:39
    #1

    Hej. Var i Sverige befinner ni er?

  • Äldre 3 Aug 20:31
    #2

    Hej! Numera i Stockholm!

Svar på tråden Musik till bröllop! Sång och gitarr!