• Äldre 11 Apr 08:55
    3463 visningar
    5 svar
    5
    3463

    Ringar och set som inte innehåller en stor sten - inspiration? =)

    Hej! Jag och min fästman letar efter förlovningsring + vigselringar till oss, och det verkar som om de flesta förlovningsringar har en stor sten. De ringarna är väldigt fina, men för opraktiska i min vardag. Letar därför inspiration till en förlovningsring som inte innehåller en stor sten, utan kanske andra fattningar, flera stenar, egen design etc. Har ni bilder som inspiration? =) alla tips mottages tacksamt!

  • Svar på tråden Ringar och set som inte innehåller en stor sten - inspiration? =)
  • Ankan
    Äldre 13 Apr 08:53
    #1

    Jag ville inte heller en stor sten så jag har själv kollat rund lite efter något med små stenar eller inga stenar alls. Här kommer några ringar jag tyckte var riktigt fina:


    De tre första hittade på en tysk sida: gerstner-trauringe.de/trauringe/vorauswahl

    Jag har till slut valt en ring utan sten i vitguld med ett inlägg av gulguld, lite som den här:


    Lycka till!

  • Äldre 14 Apr 08:40
    #2

    Tack snälla, de var ju jättefina! Är också inne på olika typer av guld, vi får se hur slutresultatet blir. =) tack återigen!

  • Äldre 14 Apr 21:43
    #3

    Min förlovningsring har visserligen en solitär, men är gjord så att den ändå ska vara praktisk i vardagen. Du kan slänga en blick i mitt galleri.

  • emi
    Äldre 15 Apr 18:55
    #4

    Jag har en schalins lyon som förvisso är en enstens ring men den stenen är nedsänkt och sedan en halvallliance
    schalins.com/produkt/europa-exklusiv-lyon/
    schalins.com/produkt/passion-237-252-14/

    Finns hur många kobinationer som helst.

  • Äldre 21 Apr 15:44
    #5

    Tack för tipsen!!!

Svar på tråden Ringar och set som inte innehåller en stor sten - inspiration? =)