• Äldre 18 Mar 20:49
    15814 visningar
    6 svar
    6
    15814

    Handlat från Guldhuset.se ?

    Jag har hittat ett par jättefina förlovningsringar på www.guldhuset.se och nu undrar nu om någon annan har handlat där och vad ni har för erfarenheter från det?

    De är trygg ehandel-certifierade, men jag vet inte riktigt vad det innebär eller hur lätt det är att bli certifierad.

    Priserna verkar vara låga, enligt pricerunner.se är de billigast på de Schalins ringar jag jämfört. Jag blir sugen att slå till men vet inte om jag vågar.

  • Svar på tråden Handlat från Guldhuset.se ?
  • Äldre 19 Mar 17:39
    #1

    Jag köpte ringen jag friade med där och det var inga problem :)

  • Äldre 21 Mar 21:18
    #2

    Tack för ditt svar. Då vågar jag.

  • Äldre 7 Apr 17:12
    #3

    jag mailade med dom och fick inga trevliga svar tillbaka. När vi väl jämförde priser eftersom dom säger att dom har lägst så hade dom inte äns det! nej tack. detta var iofs något år sedan

  • Äldre 8 Apr 13:54
    #4

    Jag köpte min vigselring där, ifrån Schalins. Är galet nöjd. Så vacker och fantastisk service med gratis lån av ringmått och allt. Köp!

  • Äldre 8 Apr 20:35
    #5

    Det gick bra, ringarna kom efter fem dagar. Glad Ganska snabb leverans mao. Servicen var också bra, svarar snabbt på frågor. 

    Vad gäller priser, så kollade jag på pricerunner.se innan jag beställde och där var guldhuset.se lägst. Jämför jag priserna med de största sajterna idag (se nedan), så har de fortfarande lägst priser, jag är verkligen nöjd. Glad


     
    Guldhuset
    Hedbergs Guld
    Safira
    Schalins Klassisk 220-6
    4639
    4999
    4798
  • Äldre 8 Apr 20:38
    #6

    Hmmm det där blev ju inte så snyggt. Alltså, dagens priser på Schalins Klassisk 220-6:

    Guldhuset.se 4639kr
    Hedbergsguld.se 4999kr
    Safira.se 4798kr

Svar på tråden Handlat från Guldhuset.se ?