• Äldre 13 Jan 14:10
    2279 visningar
    2 svar
    2
    2279

    Färg på skorna

    Jag ska ha en champagne färgad klänning och har fått tips om att ha svarta skor till, vad tror ni om det? tänkte jag skulle ta upp det svarta genom att ha något svart i håret och i blombuketten, min tärna och brudnäbb ska ha rosa och undrar om dom också ska ha svarta skor, blir alldeles snurrig när jag inte kan bestämma hur jag ska ha det 

  • Svar på tråden Färg på skorna
  • crs
    Äldre 15 Jan 12:49
    #1
    +1

    Ja! Kör! Svarta skor på er alla låter finfint! :)
    Jag hade svarta skor när jag gifte mig, det blev asbra. Förutom att det är snyggt är det också himla fördelaktigt att det finns så många svarta skor att välja bland. Så man får rätt modell osv osv, och inte bara rätt färg! Känns annars ofta som att med skor så får man välja ett av de två. Men inte med svarta. :)

  • Äldre 15 Jan 13:54
    #2
    +1

    Du kan egentligen ha vilken färg du vill. Det beror på vad du vill ha för stil. Svart är ju lit mer markant färg så de syns i kontrast till klänningen.

    Ett alternativ om duvill få en "mjukare känsla" är att köra å hudfärgat. Då der det nästan ut som att du är barota och skorna kommer minde i fokus.

    Ett anat tips är att köpa skorna i en dansbutik om du vill ha bekväma högklackade skor (oavsett vilken färgt du väljer). Eftersom dansare behöver bra skor för att kunna dansa så finns det mycket bra skor i dansbutiker. Och att de är bekväma så att du inte får ont är det viktigaste föratt inte förstöra dagen.

Svar på tråden Färg på skorna