fest lokal i växjö
Hej!
Jag och sambon letar lokal för vårt bröllop i växjö. Vi har inte tänkt ha någon stort bröllop max 25 gäster varav 8 barn. Det ska inte vara för dyrt och kanske att man kan ta med sig dryck själv.
Hej!
Jag och sambon letar lokal för vårt bröllop i växjö. Vi har inte tänkt ha någon stort bröllop max 25 gäster varav 8 barn. Det ska inte vara för dyrt och kanske att man kan ta med sig dryck själv.
Hej!
Håller själv på att leta bröllopsplats och hittade en sida häromdagen som samlar olika bröllopsplatser i Sverige.. brollopstraden.se hette den.
Verkar vara under uppstart men kan nog vara en riktigt bra grej när den kommer igång. (hoppas snart bara)
Ha de fint!
Hej!
När min syster gifte sig 2012 så hade de både vigsel och fest på bergqvara gård strax utanför Växjö.
Vigseln hade de i slottsruinen vid vattnet ( jättevackert) och sen var festen i den gamla ladan på gården. Hur mysigt som helst!
Tror inte att lokalkostnaden gick på mer än 3500 då, men den kan ju ha höjts på 4 år.
De hade catering och tog med sig egen dricka.
www.bergqvaragard.se/index.php
Hoppas ni hittar ngt som känns rätt!
Tack för svar. Vi bestämde oss för att ha bröllopet på ett värdshus till slut. Det blev enklare så.