• Äldre 6 Jan 14:56
    8021 visningar
    16 svar
    16
    8021

    Var hittar man en enkel klänning?

    Tar gärna emot tips på en enklare brudklänning, egentligen en snygg ljus vanlig långklänning, och smycken som passar till! Skulle gärna vilja ha tips på snygga underkläder också :)

  • Svar på tråden Var hittar man en enkel klänning?
  • Äldre 9 Jan 02:17
    #1

    Bhldn.com har en hel del enklare klänningar både under kategorin brudklänningar & festklänningar som kanske kan passa och jättemycket fina smycken! Lycka till & hoppas du hittar det du vill ha! :)

  • Äldre 9 Jan 13:24
    #2

    Jag är jätteförtjust i denna från Bonprix och har faktiskt en hängande här hemma utifall att jag inte hittar något annat. 350:- liksom. Värt!

    www.bonprix.se/produkt/klaenning-cremevit-905806/

    Den är lite väl gul i tonen dock, ganska sann mot bilden. Men det syns inte alltid..


    Bride to be July 2016
  • Äldre 9 Jan 21:27
    #3
    +1
    might2be skrev 2016-01-09 13:24:17 följande:

    Jag är jätteförtjust i denna från Bonprix och har faktiskt en hängande här hemma utifall att jag inte hittar något annat. 350:- liksom. Värt!

    www.bonprix.se/produkt/klaenning-cremevit-905806/

    Den är lite väl gul i tonen dock, ganska sann mot bilden. Men det syns inte alltid..


    Oj, så fin till det priset! Gillade även den syrénlila!

    Vet du om det är vanliga strlkar, eller om de är något mindre/något större i strlk?
  • Äldre 9 Jan 22:33
    #4

    De är nog något större än normalt. Jag är oftast mer än 46 och ja, den är lite stram men skulle funka än så länge. Jo, den syrenlila är så snygg att jag nästan funderat på att ha tärnor trots allt och byta themefärg bara för den skull. Haha


    Bride to be July 2016
  • Äldre 9 Jan 22:37
    #5

    Värt att veta är kanske att den precis som på bilden är lite säckig kring bysten och det är väl mest där den stramar för mig på så sätt att den inte är så säckig. Den är liksom tänkt att vara luftig och det är den inte hos mig pga övervikt och bröst. Men den har jättebra potential för priset. Finns även en merimaid-klänning i spets som jag sneglat lite på. Men den har jag inte beställt hem.


    Bride to be July 2016
  • Äldre 9 Jan 22:37
    #6

    Värt att veta är kanske att den precis som på bilden är lite säckig kring bysten och det är väl mest där den stramar för mig på så sätt att den inte är så säckig. Den är liksom tänkt att vara luftig och det är den inte hos mig pga övervikt och bröst. Men den har jättebra potential för priset. Finns även en merimaid-klänning i spets som jag sneglat lite på. Men den har jag inte beställt hem.


    Bride to be July 2016
  • Äldre 13 Jan 10:57
    #7
  • Äldre 2 Feb 07:48
    #8

    Om du bor i närheten av Göteborg så kan du prova att åka till The Wedding Room, de har mycket prisvärda klänningar och även enklare modeller. Då får du även prova klänningen och slipper köpa "grisen i säcken" :). http://www.theweddingroom.se/

    Lycka till!

  • Ankan
    Äldre 2 Feb 08:07
    #9

    Kolla upp Sofia Moore, de har fina enkla klänningar till ett bra pris. www.sofiamoore.se
    Jag hade nästan köpt en klänning där, hade redan fått skickat tygprover som jag tyckte såg bra ut, men sen hittade jag en annan klänning som jag tyckte ännu bättre om.

  • Äldre 2 Feb 16:44
    #10
  • Äldre 2 Feb 16:59
    #11
  • Äldre 8 Feb 02:10
    #12

    Hej jag ville ha en enkel brudklänning med ett fint fall. Köpte först en klänning som var ganska annorlunda än de jag tänkt mig för att alla tyckte att den var så fin. Och det var den, men tillslut lämnade jag tillbaka den. Den jag sen köpte är egentligen en brudtärneklänning från mori lee. Som är i färgen ivory: ) ser ut som en enkel brudklänning och sen la jag till ett midjeband som piffade till den. Sen är priset riktigt bra på den oxå: ) hoppas du hittar något fint!

  • Äldre 11 Mar 04:53
    #13

    Prova denna plats http://www.girlvow.com/

  • Äldre 26 Mar 20:08
    #14

    Jag säljer en sådan här klänning:

    www.lilly.nu/shop/details/08-3645-cr

    Säg till om intresse finns - hellus_123@hotmail.com

  • Äldre 18 Apr 17:21
    #15
    Jag säljer min hellånga spetsklänning från Kik Stockholm här. Det är en liten strl 38.

    www.brollopstorget.se/forum/thread/4424178-spetsklanning-kik-emma-strl-38-och-spetssjal

    Välkommen att höra av dig om det är intressant :)

    Med vänlig hälsning,

    Linn
  • Äldre 29 Aug 04:02
    #16
Svar på tråden Var hittar man en enkel klänning?