• Herrofru

    Säljes: Studentbröllop

    Hej allihopa vi är ett par livsglada studenter med den stora drömmen om att få bli man och hustru.

    Men som student är inte livet mer än snabbnudlar på vardagen o helglyxet färdig ravioli med levande ljus pengarna räcker med annat ord inte långt.

    Vi vill gifta oss kyrkligt o anordna ett litet mottagande för de närmaste familj o vänner med lättare mat o en öl eller 2 och i våran Spartakt pratar vi minst 5 år.

    Då läste vi om de amerikanska crowfounding där alla som vill hjälpa någon med sin dröm kan bidra med valfritt belopp och uppfylla någons dröm dock finns inte detta i Sverige vad vi vet så vi tänkte fråga er om att swisha en krona eller 3 och hjälpa oss en bit på vägen mot våran dröm????

    Vi har telefonnummer 073 742 2023 och står på Rickard.

    Vi tackar Alla i förskott som väljer att förgylla våran dröm ?


    bröllop
  • Svar på tråden Studentbröllop
  • mst.mrsj82

    När ska ni gifta er? Jag vet att på Tradera säljer dom nya brudklänningar för 1 kr plus frakt o det brukat allt som allt sluta på 100 kr. Jag köpte mina skor för 125kr på theligthningbox. Men även billiga skor finns på Tradera. Även här inne. Det känns som man vill lära känna er lite mer. Berätta gärna mer om er.

Svar på tråden Studentbröllop