• mst.mr­sj82
    Äldre 9 Sep 22:56
    2520 visningar
    3 svar
    3
    2520

    Fler än jag?

    Är det fler som har lustiga sex drömmar när ni är/har varit gravida? Jag har nu tre nätter på rak drömt att jag har varit otrogen MOT MIN SAMBO. MED MIN SAMBO! Snacka om märklig dröm

  • Svar på tråden Fler än jag?
  • Anonym (Tyvär­r)
    Äldre 16 Sep 17:15
    #1

    Det sägs att man får både sexigare drömmar och hetare sex när man är gravid. Till min besvikelse var allt precis som vanligt.

  • crs
    Äldre 17 Sep 10:40
    #2

    Nu var det typ tusen år sedan jag var gravid, så jag minns inte hur jag drömde då, men jag brukar kunna få såna konstiga drömmar när jag har pms. Kanske hänger ihop med hormoner på något sätt. 

  • mst.mr­sj82
    Äldre 17 Sep 11:01
    #3

    Ja sexlivet var inget fel på tills för typ åtta veckor sen. Jag är i vecka 37 snart men vi har inte haft sex på typ 8 veckor. Det är inte det jobbigaste så. Det kan jag väl leva med. Det som jag tycker är jobbigaste är att han har dragit undan sig helt nästan. Inga kramar, pussar eller närhet alls knappt. Han var likadan när jag väntade sonen. Han blir på dåligt humör jämt o är mycket sur dom två sista månaderna. Det är jag som verkar vilja ha närhet o sexet. Han får mycket uppmärksamhet på alla sätt o vis. Försöker jag prata med han så blir hans sur. Så ska man nu planera bröllop med vi ska gifta oss i December. Efter 15,5 år tillsammans

Svar på tråden Fler än jag?