• Äldre 9 Sep 17:39
    6005 visningar
    8 svar
    8
    6005

    Vanbruuns - Angelica eller Sara?

    hej Allihopa!

    Har ring-panik och kan absolut inte välja mellan modellerna Angelica eller Sara på Vanbruuns! Har någon av er där ute dessa modeller och kan tipsa? Har hittat flera bilder på Angelica men inte en enda på Sara... Vad ska man tänka på?  
    Tacksam för ALLA tips!

    http://vanbruun.com/se/rings/diamond-rings/solitaire/angelica-platinum.html
    http://vanbruun.com/se/rings/diamond-rings/solitaire/sara-platinum.html

  • Svar på tråden Vanbruuns - Angelica eller Sara?
  • Äldre 11 Sep 10:02
    #1

    Ingen som har dessa ringar? :( Verkligen all typ av hjälp är så tacksam, detta är ett stort beslut! Tack alla!!!

  • Äldre 11 Sep 21:10
    #2

    Jag tycker att Angelika-ringen ser både skönare och finare ut. Jag har ingen erfarenhet av modellerna men lite slaktad utifrån bilderna kanske ändå uppskattas :)

  • Äldre 11 Sep 22:36
    #3
    Jag har köpt Angelica till min flickvän och den är superfin.

    Har dock aldrig sett Sara IRL men det finns la kanske en anledning till att Angelica är den absolut mest populära ringen som Vanbruun säljer.
  • Äldre 12 Sep 09:32
    #4

    Jag har inte sett någon av ringarna IRL, men utifrån videosekvenserna tycker jag att Angelica ser bra mycket elegantare ut. Jag tror inte heller det är någon tillfällighet att det finns en massa bilder på Angelica där ute men inte så många Sara.

  • Äldre 13 Sep 20:17
    #5

    Ser nu att jag skrivit slaktad, skulle ju vara smakråd!

  • Äldre 15 Sep 20:46
    #6

    Tack alla för hjälpen!!! Håller nog med er - det finns nog en anledning varför den är så populär Tungan ute Tror det lutar mot en Angelica... Spännande!

  • Äldre 29 Oct 05:46
    #7

    Personligen så tyckte jag mest om Angelica.

    Men det är du som ska trivas i den ring du väljer.

    Den ska ju hålla livet ut är det ju tänkt.

    Spännande, du får visa vad det blev så småningom. :)

  • Äldre 31 Oct 09:38
    #8

    Jag beställde en Angelica, borde komma snaaaart och jag är så spänd på hur den ser ut!!! ?? Tack alla för tipsen!

Svar på tråden Vanbruuns - Angelica eller Sara?