• Äldre 6 Sep 14:27
    1435 visningar
    3 svar
    3
    1435

    Tips tack!

    Hej på er!!

    Så här är det, jag ska gifta mig den 21a september och behöver lite tips.

    Jag är gravid och går in i vecka 8 i övermorgon, mår som ni kanske förstår illa, mår illa hela dagarna faktiskt. Jag har sådana där Sea Band som funkar himla bra och kommer ju behöva ha dem på på bröllopsdagen också men de är ju svarta och ser ut som svettband!! Det är bara några få som fått veta vår hemlighet och resten får absolut inte veta än. Så hur kan jag dölja armbanden snyggast? Alla tips är välkomna!!

  • Svar på tråden Tips tack!
  • Äldre 6 Sep 14:43
    #1

    Det finns pärlor på panduro som du kanske kan sy på för att dekorera. Då kanske man dock behöver tänka på att inte sy på undersidan så den där lilla knoppen trycker som den ska (så du får akupunkturliknande effekten, för mig är seaband klockrena när man åker bil). Om pärlor inte skulle matcha/passa in kanske det finns varckra sidenband du skulle kunna "klä" runt det fula frotte-bandet. Sådana sidenband finns också på panduro. Vet ju inte alls hur "pysslig" du är om du tycker sånt här är kul. Du skulle även kunna sy på en blomma (så blir det lite som i en amerikansk film), du vet en sån där blomma tjejen får i filmen innan de ska på bal. Din blivande skulle kunna ha matchande i bröstfickan kanske.

  • Äldre 7 Sep 13:57
    #2

    Vita handskar?

    Måste bara tipsa om att gå på akupunktur mot graviditetsillamående. Det hjälpte mig så snabbt att jag tror jag slutade med seabanden ganska snabbt efter jag hade börjat med akupunktur i kombination med att undvika mjölkprodukter och framförallt gluten enligt den barnmorska som gav mig akupunktur

  • Äldre 8 Sep 19:51
    #3

    Tack för era tips!

    Du Magenta, det låter som något för mig! Jag är lite nervös inför att gifta mig och må illa samtidigt haha!

Svar på tråden Tips tack!