• Äldre 21 Aug 15:56
    8457 visningar
    11 svar
    11
    8457

    Era solitär + allians eller "solitär pave" + alliansring

    Jag lider av fruktansvärd beslutsångest och undrar om ni kan visa bilder på era solitär ringar + alliansring eller "solitär pave" + allians ringar?

    Har ringen på fingret och kommer ha en alliansring till, men blev osäker på om jag hellre vill ha en solitären på bilden med lite större sten + alliansring? Håller på bli galen på detta hav av ringar å snart gifter vi ju oss :O


     


  • Svar på tråden Era solitär + allians eller "solitär pave" + alliansring
  • Äldre 21 Aug 20:49
    #1

    Jag tycker att ringen på fingret är jättesnygg och hade kanske valt en sådan själv ifall jag inte behövde praktiska ringar. Så vänta dig inte att jag ska råda dig att byta! Skrattande Dessutom blir det symmetrisk och fint med små stenar på både förlovnings- och vigselringen.

  • Äldre 22 Aug 18:40
    #2

    Ja alltså egentligen vore det absolut lättast om jag bara tar den å sluta helt titta på andra ringar nu, men jag kan inte riktigt släppa det ????

  • Äldre 22 Aug 18:47
    #3

    Du äger alltså den nedersta ringen? Det är inte bara en ring du provar, utan det är din faktiska förlovningsring, om jag förstod dig rätt? :) 


    Jag tycker den var jättefin! Eller, båda var jättefina! Men hur skulle du göra om du byter? Sälja den understa då eller? :)

    Hurdana alliansringar hade du tänkt dig till de olika ringarna?

  • Äldre 22 Aug 19:38
    #4

    Ja den understa äger jag, men har ångerrätt kvar så isf skickar jag tillbaks den om jag skulle bestämma mig för den andra :)

    Men vi gifter oss om 3 veckor idag så vill jag ha den första så är chansen stor att jag inte får den till bröllopet vilket jag jättegärna vill :/ men å andra sidan, vad är en dag jämfört med hela livet? Men jaa, vet att det skulle stressa mig enormt :/

    En sån alliansring blir det.

  • Äldre 22 Aug 20:26
    #5

    Okej då är jag med! Jag personligen skulle välja den övre! :) Den var clean och väldigt snygg! Helt perfekt enligt mig! Och som du säger, vad är en dag... :) Men jag förstår att det vore tråkigt att inte ha den på stora dagen, fråga om företaget kan skicka en attrapp som du kan använda under vigseln och festen efteråt? :)

  • Äldre 23 Aug 08:19
    #6

    Vad andra tycker spelar ju absolut ingen roll alls...

    Det är DU som ska bära ringen varje dag och det är DU som ska tycka om den.

    Jag tycker att båda ringarna var fina. Men jag föredrar nog den översta även om det är svårt att jämföra på dom bilderna. Sen beror det ju på vad det är för sten och hur bra kvalité den har med.

    Att inte få ringen till bröllopet hade dock känts väldigt tråkigt även om det är som andra redan påpekat att det bara gäller en dag och att du sen ska bära den resten av livet...

    Gör som du tycker känns bäst. =) 

  • Äldre 13 Sep 20:58
    #7
    +1

    Det blev den första å nu får jag äntligen bära dem :)

  • Äldre 14 Sep 00:43
    #8

    Vad roligt att den hann fram till vigseln! Det ser helt perfekt ut! Stort grattis till både bröllopet och ringen! :D Och vilken vacker bukett du hade!

  • Äldre 16 Oct 13:49
    #9

    Tack :)

  • Äldre 29 Oct 06:17
    #10

    Vad vackert, tycker personligen att du har gjort helt rätt val!

    Helt i min smak. :) vacker bukett hade du också.

  • Äldre 4 Nov 21:57
    #11
    Taarna skrev 2015-10-29 06:17:46 följande:

    Vad vackert, tycker personligen att du har gjort helt rätt val!

    Helt i min smak. :) vacker bukett hade du också.


    Åh tack! :)
Svar på tråden Era solitär + allians eller "solitär pave" + alliansring