• Äldre 23 Mar 13:47
    2119 visningar
    2 svar
    2
    2119

    blablabla

    Jag tycker istället att det är mer gnäll på de som tar bort en som vän från Facebook. Exempelvis handlar det om att man skriver för mycket, för lite eller fel saker etc. Om jag skulle ta bort Facebookvänner för att jag inte har regelbunden kontakt eller stör mig på deras aktiviteter och uppdateringar, så finns det ingen kvar till slut. Det finns de som tar vänskap på allvar, även på Facebook. Var vänliga och respektera oss så som vi är tvingade att respektera er

  • Svar på tråden blablabla
  • Äldre 24 Mar 02:40
    #1

    Beklagar att ingen vill vara vän med dig. Men, låt mig gissa, du är en såndär jobbig person som skriver massa lipiga, till synes helt irrelevanta inlägg hela tiden, tills att man blir galen på att läsa dem så man till slut tar bort dig som vän?

    Testat posta detta på din FB-sida istället? Så att de, som det är riktat mot, får en chans att ta till sig det, istället för massa okända människor på ett bröllopsforum varav, förmodligen, noll, finns på din vänlista på FB? Och varav ännu färre bryr sig?

    Förmodligen kommer det resultera i att ca 30%, av de "vänner" du har kvar, ledsnar totalt och väljer att plocka bort dig från sina newsfeeds, men då ser ju du iaf vilka som är dina "riktiga" vänner och vilka som "respekterar dig".

    Tomte

  • Anonym (Va?)
    Äldre 26 Mar 13:09
    #2

    Det här känns som att det är taget ur sitt sammanhang. Vad har det här med Bröllopstorget att göra?

Svar på tråden blablabla