• sofia84

    Musikunderhållning Västerås

    Vi ska gifta oss i Västerås i vår och har ännu inte bokat någon musikunderhållning till festen. Det är inte ett jättestort bröllop (ca 60 gäster) så det passar sig nog inte med ett femmannaband eller liknande, utan vi är på jakt efter ett mindre band/trubadur. Hittar vi inget vi gillar eller i vår prisklass kan vi tänka oss en DJ. Vi kan tänka oss att betala max 7-8 000 kr.

    Nu efterlyser jag tips på band/trubadurer som ni har egen erfarenhet av, antingen på ert eget bröllop eller något ni varit på (eller självklart annat event). Om ni vet vad det kostade, ange gärna det. Observera att jag inte vill ha PM i stil med "jag har ett band så kolla in min hemsida...".

  • Svar på tråden Musikunderhållning Västerås
  • Nightrod
    sofia84 skrev 2015-03-25 10:01:09 följande:

    Inga fler tips?!



    Jobbar ju krog som har sex band varje helg, och ljudtecknikern är både sångare och gitarrist och har haft med sig både tjejer och killar som kan det ena och andra. Han och två solister skall sjunga i kyrkan samt på vårt bröllop i augusti så jag har uppenbarligen stor tillit till honom.
    Vad är det för musik sort du vill ha?
    Live free, ride free
  • MaddeA

    Finns en kille som heter Morgan Kalldin! Han jobbade på mina vänners bröllop i somras och det va riktigt bra uppstyrt! Han brukar jobba på Varda och Stadsparken vet jag också! Ring och hör med han om han kan hjälpa dig!  

    Lycka till!
    Kram Madde

  • Dj Robban

    Satsa på en DJ med PA och ljusrigg och live musik till vigseln, jag tror att 8000 kr räker till både och.
    Hittar du inget kan jag rekommendera en duo som spelar på vigseln och kan köra DJ på festen .
    MVH

  • sofia84

    Tack för alla tips. Vårt bröllop har redan ägt rum så inga fler tips behövs. Hittade ett jättebra band genom kontakt!

Svar på tråden Musikunderhållning Västerås