• Äldre 15 Mar 11:40
    6586 visningar
    31 svar
    31
    6586

    Kommer du ha slöja?

    Jag funderar på om jag ska ha slöja till min klänning. Klänningen kommer vara knälång, utställd kjol i 50-talsstil, spets över hela klänningen, korta ärmar i endast spets. Det skulle vara kul att veta hur ni gör. =)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kommer du ha slöja?
  • Cakefa­iry
    Äldre 21 Mar 14:40
    #21

    Mitt svarsalternativ fanns inte med :p Ska ha en lång i bak med kort i fram. Till 50-talsstil kanske en sån "nätslöja" kan vara något?

  • Linngb­g
    Äldre 12 Apr 11:32
    #22

    jag har hela tiden tänkt att jag INTE ska ha slöja, men igår när jag provade klänning fick jag även prova den med en lång (220 cm) slöja från Lilly till och den var bara pricken över i! så nu blir det med slöja och kanske tänka om lite med håret istället ????

  • Linngb­g
    Äldre 12 Apr 11:34
    #23
    Linngbg skrev 2015-04-12 11:32:59 följande:

    jag har hela tiden tänkt att jag INTE ska ha slöja, men igår när jag provade klänning fick jag även prova den med en lång (220 cm) slöja från Lilly till och den var bara pricken över i! så nu blir det med slöja och kanske tänka om lite med håret istället ????


    oj, smileyn blev. visst bara frågetecken istället...
  • baller­ina
    Äldre 12 Apr 11:40
    #24

    Jag hittade den här på aliexpress igår: www.aliexpress.com/item/white-Ivory-Beautiful-Cathedral-Length-Lace-Edge-Wedding-Bridal-Veil-With-Comb/2036981447.html

    Funderar på att beställa... jag menar, skulle den inte vara fin så är det ju inte så mycket pengar som kastas bort. Vad tycker ni om slöjan? Jag har aldrig beställt från aliexpress, har någon något att säga om sidan?

  • Äldre 13 Apr 19:53
    #25

    Ballerina: Slöjan var jättefin! Aliexpress en samlingsplats och i praktiken lika seriöst som den enskilda försäljaren. När jag kollade recensionerna från de som köpt samma slöja från denna säljare så var 85 % nöjda, de flesta missnöjda klagade på transporten. Glad Som du säger, det är ingen stor summa att kasta bort. Se till att beställa i god tid dock.
    www.aliexpress.com/item/white-Ivory-Beautiful-Cathedral-Length-Lace-Edge-Wedding-Bridal-Veil-With-Comb/2036981447.html

  • madmox­xi1177
    Äldre 27 Apr 12:36
    #26
    +2

    jag är all about the tophats!
    kommer ha en lite själv istället för ngn flickig blomma eller diadem. de e inte jag!

  • Äldre 27 Apr 13:58
    #27
    madmoxxi1177 skrev 2015-04-27 12:36:31 följande:

    jag är all about the tophats!
    kommer ha en lite själv istället för ngn flickig blomma eller diadem. de e inte jag!
     



    Tophat
    hell yeah
    Live free, ride free
  • Äldre 11 May 09:01
    #28
    Nightrod skrev 2015-04-27 13:58:50 följande:

    Tophat
    hell yeah
    Wow! Häftigt! =) Nu blev jag lite sugen på en tophat. =P
  • Äldre 11 May 10:15
    #29
    Virvlande skrev 2015-05-11 09:01:16 följande:
    Wow! Häftigt! =) Nu blev jag lite sugen på en tophat. =P

    Ja min e sjukt snygg, skall beställa om två veckor
    Live free, ride free
  • madmox­xi1177
    Äldre 12 May 15:35
    #30

    speciall beställer min från Etsy, har hittat en tjej som gör dem. its gunna be amazing! :D

  • Äldre 6 Jun 09:25
    #31

    Jag har inte bestämt mig än. Jag har köpte en slöja. Men jag vet inte om jag ska använda den, ifall det passar ihop med klänningen, och inte blir "för mycket" till den enkla klänningen och spetsboleron jag nog kommer att ha. Den går till svanken typ om man har den på bakhuvudet. Vad jag ska ha däremot är en silvrig krona. 
    Jag kanske gör en kompromiss och bara har slöja på vigseln och tar bort den till minglet efter.

Svar på tråden Kommer du ha slöja?