• Snoohvit

Säljes: Bordsdukar + servetter

19 dukar och ca 86 servetter in samma tyg säljes.
    Finns i Västerås, kan skickas alt hämtas/mötas upp enligt överenskommelse. Köparen betalar frakt och ev bensinkostnad.
    Vid intresse mejla : Erikahallberg91@hotmail.com

Bud?

Har tänkt mig minst 700 kr för allt.

Tveka inte att ställa frågor.

Ps. Glöm ej att efter en fest med 80 gäster kan det finnas diverse fläckar, vissa mer tydliga än andra, många av servetterna och dukarna är helt fläckfria!. Men allt är tvättat.

Här ser ni mönstret på dukarna o servetterna tydligt!

• Svar på tråden Bordsdukar + servetter
  • Adelee

Hej!

Du säljer inte servetter stycke vis?

Är intresserad av 30st

• Annanna85

Våga undrar om både dukar och servetter är vita? På första bilden ser det lite lila ut?

• Snoohvit

Hej. Jag säljer helst allt tillsammans. Och det är samma färg, jag råkade ställa mig under en lampa barbara. Men det samma material, samma rutor och samma vita färg, det som ska sägas dock är att majoriteten är fyrkanter men kanske 5 st är lite annorlunda form på på servetterna då jag blev lite teörr i klipphanden ett tag, därav ihoprullningen.

• Snoohvit

Eller ja, första bilden är inte lila, den är vit den också. Tagen på själva festkvälmen å kanske därför lite annan färg pga lampljuset...

• Noraline

Hej!

Jag är intresserad av dukar, hur många är dem samt storlek. Hur mycket kostar, är från Västerås men bor i Karlskrona nu, kan dock skicka någon.

Med vänlig hälsning
    Nora

Svar på tråden Bordsdukar + servetter