• Miccan

Köpa klänning på nätet?

Hej! Jag är på jakt efter en brudklänning. Jag tycker det skulle vara smidigt om jag kunde hitta en klänning via nätet. Så jag undrar därför om någon av er har några bra tips och erfarenheter på webbplatser? :)

Tacksam för tips!

• Svar på tråden Köpa klänning på nätet?
  • augusti

pm man vill beställa en riktig klänning från sverige finns proms and weddings som verkar ha ett sjysst sortiment online. funderar själv på en blåsa därifrån från tarik ediz tror jag han heter. annars e det kina sidor eller svenska återförsäljare för kinaklänningar...

• Plättis

Jag köpte en klänning från lilly.nu, och det var hur smidigt som helst. De skickar från Danmark, men man handlar enligt svenska rättigheter, så du kan skicka tillbaka om den inte passar. 

Dessutom har de många väldigt fina klänningar

Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Plättis

Beroende på vad man vill ha för typ av klänning funkar Zalando också. Jag har sett flera fina modeller där som skulle fungera alldeles utmärkt som brudklänning, och vet att vissa tjejer här på BT köpt sin klänning därifrån

augusti skrev 2015-02-24 09:37:16 följande:

Juste lilly! Att jag glömde den:)

Man kan inte minnas allt!  
  • Plättis

Bonprix också! Om man vill ha en lite billigare och enklare klänning är den inte alls dum

• Nightrod

Säger som i förra tråden.
    halva bröllopsforumet handlar om klänningar köpta på nätet, kan vi inte hålla oss till de trådarna det finns ju redan fler flera flera, fler fler fela osv, därför som BP är stökigt för att lla svarar i fem sex sju likadana trådar och folk startar nya gång på gång för de engagerar sig inte att ens titta om någon startat en likadan tråd tidigare..
    När inte mederatorerna finns får vi väl själva försöka, eller?

Live free, ride free
Svar på tråden Köpa klänning på nätet?