jag hade jätteångest ett tag, hade köpt min begagnad för längesen (2011) men så börja jag träna och blev förvånandsvärt nog smalare (var ju smal innan..) och helt plötsligt satt klänningen dåligt. och ja tänkte - herregud, vad ska jag nu göra? hur ska jag välja? jag vill eju inte lägga mycket på klänningen, det var jag säker på, men det viktigaste för mig var att den satt bra, att det visar upp mina former på ett bra sätt. så såg jag denna på Ebay, det är väl en longshot att beställa från nätet, speciellt då jag aldrig prövat klänningar i butik, men jag blev kär i den. 998kr, fraktfritt.. jag väntar den nästa väcka och håller tummar å tår och näsa att den sitter så bra jag hoppas!
varför jag tror att den kommer sitta bra på mig är just livet, den verkar åtsmitande (har dessutom valt snörning) och att den har dekorationerna på rätt ställe - bysten och höften, som jag vill framhäva, har inte så mycket till byst så jag ville ha dekor på bysten, men många klänningar kan ju då också ha massa dekorationer i övrigt, men denna har precis rätt mängd tycker jag! 
och så fallet på kjolen, chiffong har jag blivit kär i^^

jag längtar så! men jag är så rädd för att bli besviken. klarar inte besvikelse så bra..