• Äldre 27 Nov 18:00
    1647 visningar
    1 svar
    1
    1647

    Beställa ring

    Hejsan!

    Det är så att jag undrar en sak, om man vill köpa en lite mer speciell ring än de som Guldfynd och Albrekts guld, var kan man då köpa den? Jag vill helst kunna köpa den i Sverige och priset är riktat mellan 5000-6000:-.

    MVH

  • Svar på tråden Beställa ring
  • Äldre 27 Nov 18:32
    #1

    Att hitta något i Sverige tycker iallafall jag är svårt. Det mest är i samma stil och väldigt dyrt. 

    Själv har jag en platina ring med kanalfattning från Vanbruun. Inte så unikt, men de ha väldigt bra priser och är väldigt trevliga att ha att göra med. 

    Jag tycker att du ska titta på Etsy men försöka hålla dig inom EU för att slippa tull. Här kommer några länkar. 

    www.etsy.com/shop/KorusDesign . Finsk tjej. Oerhört vackra ring med en twist på den breda stilen som är vanlig i norden. Hon har massa olika material och därför också väldigt varierande priser. 


    www.etsy.com/shop/artemer . Israel. Väldigt moderna äkta smycken. 


    www.etsy.com/shop/LeolaRevives . Ungern. Också väldigt modern stil. Men med antik inspiration


    www.etsy.com/shop/Addy . UK. Säljer begagnade smycken. 


    www.etsy.com/shop/LiliaNashJewellery . UK. Har massa olika stilar och använder sig av mycket återvunna material. 


    Hoppas att detta kan vara till någon hjälp. 


    Lägger med lite bilder på snygga ringar från dessa säljare:




    Ungern



    Israel

    Finland

Svar på tråden Beställa ring