• Äldre 26 Nov 16:30
    2881 visningar
    3 svar
    3
    2881

    Tips på fina förlovnings/vigsel-ringar!?

    Hej!

    Jag och min kille letar förlovningsringar och i det hav av ringar som finns vill vi gärna ha lite tips!

    Vi letar efter förlovningsringar i stål/Palladium/vitguld.. Ni förstår stilen. Gärna med någon/några stenar i någon av mina ringar. Vigselringen behöver inte vara i samma material, vill gärna ha tips på snygga kombinationer :)

  • Svar på tråden Tips på fina förlovnings/vigsel-ringar!?
  • Äldre 27 Nov 11:45
    #1

    Jag köpte min ring från vanbruun. Den kommer förmodligen med Posten i början av nästa vecka. Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag har fått av dem att välja ring. Dessutom har de väldigt bra priser på platinum. 


    Ett annat ställe jag har tittat mycket på är etsy. Min stil är ganska enkel. Jag gillar smala ringar med stenar. Skickar med några länkar till olika säljare. De flesta gör dessutom ringar på beställning. 


    www.etsy.com/shop/Addy - finns i UK och säljer antika smycken. Har väldigt mycket fina saker. 
    www.etsy.com/shop/KorusDesign - Tjej i Finland som gör väldigt vackra ring i "nordisk modern stil". 
    www.etsy.com/shop/OliviaEwing - Amerikansk tjej som gör vackra smycken inspirerade av naturen, väldigt inne nu. 
    www.etsy.com/shop/TimelessTreasuresLCD - Amerikansk smyckes tillverkare med väldigt fina ringar i olika stilar. 
    www.etsy.com/shop/LilyEmmeJewelry - Väldigt vackra och minimalistiska smycken

    Hoppas att du hittar något du gillar. Tänk på att utanför EU tillkommer tull. 

    Denna är gjord av den finska tjejen på Etsy. Jag tycker själv att detta är en av de vackraste ringarna jag någonsin sett. 

  • Äldre 1 Dec 19:37
    #2

    Tack för tipset! Verkligen jättefina ringar! KorusDesign har flera kandidater som jag kan tänka mig :)

  • Äldre 1 Dec 20:00
    #3

    Vad kul att du hittade något du gillade. Jag hade absolut köpt min ring där om jag inte redan hade (läs: påväg) en. 

Svar på tråden Tips på fina förlovnings/vigsel-ringar!?