julklapps tios?!
Ett julklapps tips till ett par. Dom har varit gifta sen i somras. Vi har satt priset på 100 kr. Råd på något till dom?
Ett julklapps tips till ett par. Dom har varit gifta sen i somras. Vi har satt priset på 100 kr. Råd på något till dom?
Nu känner jag dem inte men för en hundring kan du köpa en fin glasburk och fylla upp med tex kakao, socker,chokladdroppar, marshmallows, i olika lager, eller, göra en egen glögg att ge bort, också billigt och lätt att göra o väldigt juligt båda två
Tycker tipset att göra något själv är väldigt bra. Sånt uppskattas alltid. Idag är det så lätt att bara springa ut och köpa något men att du faktiskt lagt ner tid är värt väldigt mycket.
Jag brukar ge bort macarones i ett par-tre olika smaker. Eller varför inte ett riktigt välbakat bröd.
Egengjord saft/sylt/mos eller liknande kanske? Förutsatt att ni har tillgång till bär förstås.
Jag gjorde egen tonic härom veckan :) Det var inte så svårt, förutom att få tag på kinabark förstås... Uppskattas av de som tycker om gin&tonic!