• Flebbet

Convertible dress?

Hejsan!

Jag är sugen på att mina 5 tärnor ska få ha den s.k convertible dress. Det är alltså en klänning med kjol och band som du kan knyta/binda på mängder olika sätt så det är flera klänningar i en typ

Det finns en sida som säljer convertiblewrapdress.com, är det någon som har handlat där någon gång? Hittar inga recensioner :/

Alternativt finns det sådana på Lightinthebox.com men det känns ännu läskigare? Det är många som har blivit besvikna därifrån och så har de ingen bild på ljusgult som vi vill ha. Hur ska man bete sig om man vill ändra färg från en kinasida?

Hur skulle du ha gjort? Är det någon som vet ett säkert ställe som säljer convertible dress/ infinity dress ?

• Svar på tråden Convertible dress?
  • Linnen

Hej! 

Kanske lite sent svar men jag ska beställa från Etsy. Säljaren har många positiva omdömen och klänningarna är billiga. Finns i tre olika längder :) 

www.etsy.com/se-en/shop/Dresslongbridal

Dessutom får man med en bred bandeau också så man slipper ha ryggen bar om man inte vill. Eller om man kanske har lite storbystade tärnor så slipper dom oroa sig för att nåt ska trilla ut. 

Svar på tråden Convertible dress?