Några skaraborgare som....
....känner sig ensamma och vill ha nya bekantskaper???
....känner sig ensamma och vill ha nya bekantskaper???
Hej!
Har redan bröllopsplanerna klara men blev lite nyfiken på Kärleksön. Vad är det för ställe egentligen och var ligger det?
Har för mig att jag åkte förbi en skylt med namnet på någongång men tänkte inte så mycket mer på det då än att det lät gulligt...
Kärleksön är en liten liten ö i Tidaholm...Jag är inte så bra på att beskriva saker...hm..Vet du ån som går runt vid golfbanan...på andra sidan där finns den...Nåja... Marie anske jkan förklara så att du förstår...
Marie
Vi flyttade hit för ca 7 månade sen.
Hur gamla är ni som bor runt Tidaholm??
Själv är jag 26 i januari.
Jag fyllde 25 för ett par månader sen!
Jag o sambon har vart tillsammans i 10 år!!! Jag är från Falköping egentligen, men flytade hit för 6,5 år sen. Vi har nu 2 barn, en kille på snart 3 o en tjej på 14 månader!
Kärleksön ja. Den ligger i ån Tidan, bara några hundra meter från centrum, en liten liten ö med massor av blommor på sommaren. Inte långt ifrån Turbinhus ön med cafeet, fast man går över bron till andra sidan för att komma dit!
Det har vart ganska många vigslar där faktiskt!
Är det någon som vill ta en fika nån dag?
Marie
Vart har du barnen på dagis?? Min son leon 3år går på björnen.
Mina barn har inte börjat på dagis än, men vi står i kö o är förbannad på politikerna. Vi får ingen plats, vi står på 25-26 plats. Vi hoppas att vi får efter nyår!! Vi var o hälsade på på björnen för ett tag sen, det verkar jättebra där! Vi får väl ta de platser vi får!! Jobbar du eller vad gör du på dagarna. Vi kunde ta en fika! Jag jobbar varannan dag. Vi är hemma varannan dag jag o min sambo. Så denna veckan är jag hemma i dag tisdag o på torsdag!
Vi skulle väl kunna ta en fika idag om det går för dig??Jag har inget för mig, ska bara hämta sonen kl. 12.
Jag är arbetslös,eller jag har ett "ring in" jobb men det blir inte så mycket.
Tog du vägen?? *ser mig runt*
Jag är här!!!! Ordnat fika till barnen bara!
I dag går tyvärr inte, hunden har blivit sjuk, ska in till skaras djursjukhus kl.14 för ev. röntgen *suck* Han som i vanliga fall är världens yrväder ligger bara o rör sej inte ur fläcken...
Men på torsdag är jag helt ledig! Men jag har ju barnen såklart. Vart ska vi fika? gärna nåt barnvänligt!
Stackaren då!!
Ni får gärna komma hem till oss!ur barnvänligt som hellst
Torsdag efter 12.30 går bra.Kom upp vid 13 tiden kan jag göra pannkakor eller nått annat gott.Bor mittemot gamla arbetsförmadelingen.Radhusen, mitten av de tre!!
Hej!
Det vore jättekul! Men inte behöver du bjuda på mat! Maja, min minsta brukar sova till ca 13.30. Sen brukar hon äta.
Men om vi kommer runt 14-14.30. Är det OK?
Men vi kanske kan mejla privat?
Min adress: gulliden@swipnet.se
Vi hörs! Marie
Nu har jag mailat!!