• Äldre 3 Jul 14:51
    6960 visningar
    24 svar
    24
    6960

    Ringhjälp!



    Just nu är jag så velig när det gäller ringen. Jag ska bara ha en ring efter bröllopet, alltså behöver den inte matcha någon annan. Vad tycker ni om dessa? Jag vill ha svart sten, så egentligen vill ja ju då inte ha de två med vita stenar, men de är jättefina! Jobbar på förskola och har ringen jämt, så egentligen går den sista, lite högre bort också.
    Jag gillar de tre första bäst, och är nog kär i den första. Men det skulle vara kul att höra vad andra tycker. Och kanske tänker ni på något som inte jag tänkt på. Jag ska ha silverfärgad metall av något slag, har aldrig varit en rödguldtjej, så jag behöver inga åsikter om att jag borde ha en annan färg
    Tack på förhand för era åsikter!
  • Svar på tråden Ringhjälp!
  • Äldre 4 Jul 10:27
    #11

    Tack för alla svar

    Dessan87, jag har hittat dem på eBay där jag är storkund Ringarna kommer jag dock beställa hos en guldsmed här så man är säker på vad man får. Men det finns mycket inspiration där.

  • Äldre 4 Jul 19:05
    #12

    Riktigt coola ringar! 
    Tycker du ska köra på den du är kär i, den första känslan är oftast den bästa :) 


    När man inte riktigt kan se sig mätt på sin ring, DÅ är det den rätta! :) 

  • Himla
    Äldre 5 Jul 03:03
    #13

    Om det var jag skulle jag välja den ringen du fastnat för men ha en rund svart sten och en kant runtom med vita stenar så det belv som en cirkel (blomma) i mitten istället för fyrkantig så den inte såg så kantig ut. Sedan skulle jag ta varannan sten vit o varannan svart på sidostenarna.

  • Äldre 6 Jul 10:42
    #14
    PiaB igen skrev 2014-07-04 10:27:11 följande:

    Tack för alla svar

    Dessan87, jag har hittat dem på eBay där jag är storkund Ringarna kommer jag dock beställa hos en guldsmed här så man är säker på vad man får. Men det finns mycket inspiration där.


    Okej! De är verkligen udda och jag gillar sånt :) Hoppas du hittar en som du blir super nöjd med :)
  • Äldre 6 Jul 13:00
    #15

    skulle nog säga de två översta till höger. de var snyggast enligt mig :) 

  • Äldre 8 Jul 11:27
    #16

    Nu har jag hittat en annan som det nog blir Och som matchar mannens ring perfekt. Kan inte lägga upp bild ifrån plattan, men återkommer om jag sitter vid datorn nångång.

    Det är fortfarande vita och svarta diamanter, även om den inte liknar de jag visat. Men någonstans hade jag en bild i huvudet av vad jag ville ha, och plötsligt hittade jag den

    Testar om det går att länka till sidan, ibland går det.

    www.ebay.com/itm/231250594094&_trksid=p3984.m1497.l2648

  • Äldre 8 Jul 11:52
    #17

    Å så elegant! Jättesnygg!

  • Himla
    Äldre 9 Jul 06:00
    #18
    PiaB igen skrev 2014-07-08 11:27:37 följande:

    Nu har jag hittat en annan som det nog blir Och som matchar mannens ring perfekt. Kan inte lägga upp bild ifrån plattan, men återkommer om jag sitter vid datorn nångång.

    Det är fortfarande vita och svarta diamanter, även om den inte liknar de jag visat. Men någonstans hade jag en bild i huvudet av vad jag ville ha, och plötsligt hittade jag den

    Testar om det går att länka till sidan, ibland går det.

    www.ebay.com/itm/231250594094&_trksid=p3984.m1497.l2648


    Jättefin! Tycker helt klart att den är snyggast av alla.
  • Äldre 8 Feb 16:52
    #19


    Det blev de här till slut Vi är supernöjda, och jag kan inte sluta titta på dem. De är hemma nu och fyra månader känns som en evighet Tack för allas åsikter!
  • Äldre 8 Feb 17:02
    #20

    Första utan tvekan, enligt mig! I mina ögon var det den enda som ser ut som en "äkta" ring :) Jag har lätt för att förknippa svarta stenar med "leksaksringar", men den tyckte jag var mycket elegant! Lagom mycket svart! Supersuperfin!

  • Äldre 8 Feb 17:04
    #21

    Oj förlåt, såg inte att du redan valt! Den var ju superfin på bilden du tagit själv! Kul att du känner dig nöjd med ditt val! Det är det viktigaste!  Vad fint ni matchat ihop det med stilarna på ringarna! Och jag vet känslan av att man ibland önskar att det fanns en "spola framåt"-knapp! :) 

  • Äldre 8 Feb 17:06
    #22
    +1

    Jahaa nu ser jag varför jag tycker den var finaste än bilden ovanför! Vet inte ens om det är exakt samma utformning? Men ni har svart där det var vitt och vitt där det var svart! Det blev superläckert! :)

  • Äldre 8 Feb 17:36
    #23

    Jätte coola ringar!

  • Äldre 8 Feb 17:37
    #24
    +1

    Jätte coola ringar! Aaltså de ni beställde :)

Svar på tråden Ringhjälp!