• Äldre 24 Jun 10:40
    3407 visningar
    9 svar
    9
    3407

    Regnar det hos dig nu

    Hur är det hos dig just nu?
    Här regnar det och jag vete gudarna var sommaren tog vägen!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Regnar det hos dig nu
  • Äldre 24 Jun 11:16
    #1

    vittren tvätte klea för en sådär 2 minuter sen.. (svenska - det regnade medan solen sken :P) men regnet kommer och går. 

  • Äldre 24 Jun 11:17
    #2

    Det har regnat av och till varje dag nu i ett par veckor, och det kommer nog att regna senare också i dag.


    Men just nu skiner solen. Så därför svarade jag det också ;)

  • Plätti­s
    Äldre 24 Jun 11:22
    #3

    Det är fullständigt genomgrått här. Ingen sol, inget regn, bara världens tråkigaste gråa färg på allt. 


    filibustern skrev 2014-06-24 11:16:10 följande:

    vittren tvätte klea för en sådär 2 minuter sen.. (svenska - det regnade medan solen sken :P) men regnet kommer och går. 


    Åh, så underbart med någon som pratar samma språk! <3 Jag kallar det samma sak, och det måste uttalas på bredast möjliga bondska :D
    Per aspera ad astra, ad infinitum.
  • Äldre 24 Jun 11:24
    #4
    Plättis skrev 2014-06-24 11:22:18 följande:

    Det är fullständigt genomgrått här. Ingen sol, inget regn, bara världens tråkigaste gråa färg på allt. 


    Åh, så underbart med någon som pratar samma språk! <3 Jag kallar det samma sak, och det måste uttalas på bredast möjliga bondska :D
    ABSOLUT! hahaha! är man västerbottning(och inlandsbo dessutom) så är man :P 
  • Äldre 24 Jun 12:10
    #5

    Här i Göteborg är det molnigt men solen lyser igenom lite ibland.

  • Äldre 25 Jun 12:54
    #6

    Ösregn och åska, UNDERBART mysigt en ledig dag! <3 

  • Äldre 19 Aug 12:14
    #7

    Jag vill ha spöregn och åska! Är hemma och är sjuk. är så mysigt när det är kaos väder utanför. då kan man mysa in sig här hemma. Regn och åska kom till stockholm tack !

  • Äldre 19 Aug 17:05
    #8
    majasvensson skrev 2014-08-19 12:14:13 följande:

    Jag vill ha spöregn och åska! Är hemma och är sjuk. är så mysigt när det är kaos väder utanför. då kan man mysa in sig här hemma. Regn och åska kom till stockholm tack !


    Räcker det inte med det oväder ni har haft i Stockholm? Sen kanske det var väldigt lokalt iofs ;)
  • Äldre 20 Aug 14:31
    #9
    TheD skrev 2014-08-19 17:05:06 följande:

    Räcker det inte med det oväder ni har haft i Stockholm? Sen kanske det var väldigt lokalt iofs ;)


    Nej jag vill ha mer! Ivrig höst! Galen storm så man kan sitta inne och dricks varm chockklad och mysa. :)
Svar på tråden Regnar det hos dig nu