• Tingel

Någon som varit på The Wedding Room i Hällingsjö?

Hej,
    Undrar om någon har varit på The Wedding Room i Hällingsö utan för Göteborg. Såg att de annonserade på Bröllopstorget och när jag går in på hemsidan så verkar de vara ganska så nystartade.

Någon som varit där och vet något om utbudet och servicen? Bra att veta innan man bestämmer sig för att köra ut dit.

• Svar på tråden Någon som varit på The Wedding Room i Hällingsjö?
  • Stella76

Halloj Tingel,
    Jag har varit ute på the wedding room och jag tycker att det var mycket fina klänningar där. Det är även till ett riktigt bra pris. Vi hittade både brud- och tärnklänningar. Hon som har det är också jätteduktig på att se vilka modeller som kan passa dig och är verkligen trevlig. Jag tycker verkligen att du ska ta dig en tur ut dit om du har möjlighet. Det är endast 20-25 min med bil från Gbg.

• Tingel

Ok, tack då vet jag. Har varit bortrest jag har inte hunnit åka dit ännu men det verkar ju lovande.

Någon annan som varit där?

• sha

Jag var där och provade klänningar och det var verkligen superbra service. tyvärr hittade jag ingen klänning i min smak och det kändes som alla klänningar var lite samma stil (det märktes att man var på landet, hehe). 

Men jättebra service!

• Nene79

Jag har också varit där. Håller med om att det verkligen var toppen bra service. Jag tyckte även att det fanns många olika stilar på klänningarna att välja på. (Kanske för att jag tyckte om just den stilen som fanns... ;) Men jag tyckte nog allt att de ändå hade ganska så stort utbud med klänningar både med ärm och utan och klänningar med både större släp och utan, men som sagt... man kan ju aldrig få för mycket olika stilar att prova mellan.

• Tingel

Åh, var där i onsdag och måste bara skriva och berätta. Jag hittade DEN underbaraste klänningen. Den satt som en smäck så jag behöver inte göra mycket justeringar och den kostade bara 3 590 kr. Kan verkligen rekommendera The Wedding Room till alla som letar klänning. Jättetrevlig tjej som arbetar där och massor av fina klänningar. Helt otroligt... jag har hittat min drömklänning!!! Nu är det bara allting annat kvar att bestämma och boka.

Tack för alla er inlägg och hjälp!
  • cecbj195

Jättefin klänning! Svär över min kroppsform som aldrig skulle fungera i en sån klänning ;)

Funderar på att åka dit när det blir dags för mig att köpa klänning, så skönt att du kan rekommendera dem :)

• Tingel
    cecbj195 skrev 2014-06-18 10:59:36 följande:

Jättefin klänning! Svär över min kroppsform som aldrig skulle fungera i en sån klänning ;)

Funderar på att åka dit när det blir dags för mig att köpa klänning, så skönt att du kan rekommendera dem :)

Ha, ha , jag har inte heller så där fin kropp som modellen på bilden men klänningen passade förvånadsvärt bra in på mig med lite rumpa och höfter.... iofs så fick jag gå upp typ 2 storlekar mer än vad jag behöver i vanliga kläder för att trycka in mig i klänningen men den satt fint och proportionerna passade mig. Den fanns till och med upp till storlek 46 så det kändes bra. Som sagt bra ställe som jag verkligen rekommenderar!

Har du varit där? Hittat något? Du måste bara lägga upp en bild på din klänningen :)
  • cecbj195
    Tingel skrev 2014-06-25 13:40:57 följande:

Har du varit där? Hittat något? Du måste bara lägga upp en bild på din klänningen :)

Nä inte än :) har lovat min fästman att enbart boka lokal och göra save the date nu i sommar, resten får bli i höst och vår ;) vi gifter oss inte förrän i augusti 2015 så det är gott om tid! Men absolut, bild kommer när klänningen är köpt! :)
Svar på tråden Någon som varit på The Wedding Room i Hällingsjö?