• Sommarbrud87

    Lyckade kinaklänningar köp!

    Hej! Vet att det är en liten chansning när man beställer en klänning från Kina . Men jag måste säga att jag är riktigt lycklig och nöjd över min klänning.

    Jag beställde en sjöjungfru modell i min egen strl jag är 42-44 :) den sitter så bra och det behövs inga ändringar alls klänningen är även väldigt lik bilden på modellen så jag är så glad att det blev lyckat. Det finns många trådar om Kina klänningar och nu tänkte ja vi skulle peppa varandra att enbart visa lyckade köp på internet det behöver inte vara klänningar ifrån Kina utan helt enkelt alla som köpt sina brudklänningar från utlandet och inte i Sverige på nätet:) Goa kramar till er alla fina!

  • Svar på tråden Lyckade kinaklänningar köp!
  • Sannis1982

    Åh vad härligt att höra att du är så nöjd. Såg den i galleriet, jättevacker:).Vart beställde du din ifrån? Jag väntar med spänning på min klänning från dino. 

  • hopelessbelle

    Jag är också supernöjd med min klänning! Inget felsytt och den ser ut som på bilden. Sitter helt perfekt :) tyvärr glömde jag att fota när klänningen satt på...

  • Jennie1414

    Här är en till som är jätte nöjd :)
    Köpte min på samlingssidan DHgate

    LIte lång bara , men det löser man ju lätt (förhoppningsvis ) :)

       

  • Maria93

    Jag är väldigt nöjd med min kinaklänning. Jag skulle vilja sy in den lite så att man ser mer av snörningen, men det är ju inget som behövs. På bilderna nedan testar jag med alla smycken, rätt underkläder, underkjol etc.



     

  • carola78
    Sommarbrud87 skrev 2014-04-03 13:05:41 följande:

    Kan inte ladda upp klänningen här men den finns på mitt galleri:)


    Hur ser man ditt galleri?
  • carola78

    Nu har min klänning kommit och jag är nöjd. Några saker blev inte som jag hade beställt, dels så skulle jag ha snörning i ryggen men fick dragkedja. Som tur var sitter den bra och stabilt ändå. Var lite orolig att den skulle sitta löst.
    Axelbanen är löstagbara och det var ett plus. 
    Fästningen för underdelen har jag inte begripit mig på, har inte hittat någon bra lösning på den men som jag fäst den nu fungerar och jag kommer nog sy dit lite extra fästen (typ BH-fästen). 

    Jag skickade in bilder på två olika klänningar till Dino och resultatet var nog överförväntan. Jag hade ställt in mig på att inte bli nöjd och måste säga att den känns välsydd, tung och heltklart merän väl värt priset. 
    Klänningen är delbar, så tanken är att jag ska ha den kortare varianten på kvällen. 
    Jag testade klänningen som hastigast och har inte dragit till den övre klänningen riktigt, då mina två vildingar stod och gapade på mig :)
    Bry er inte om sakerna i bakgrunden, det är mitt hemmagym :)


     

  • Sommarbrud87

    Testar via mobilen :) så här är min kära bröllopsklänning. Den är champange färgad i spets och i sjöjungfrumodell:) köpt på jenny joseph.com tog 2 veckor kostade 2600 kr och tull på 1101 kr! Värd varenda krona!

Svar på tråden Lyckade kinaklänningar köp!