• Äldre 30 Mar 15:16
    2300 visningar
    5 svar
    5
    2300

    Fika kan jag?

    Har träffat världens gulligast unga man som smällt mit hjärta. Det är bara det att han är betyndande yngre. Och hans mamma är bara ett par år äldre än mig. Har träffat henne men bara när han är med. Har funderat på att ringa och fråga om hon vill gå ut och ta en fika med bara mig. Hur skulle ni göra?

  • Svar på tråden Fika kan jag?
  • Äldre 30 Mar 16:29
    #1

    Fråga kan du väl alltid göra :)

  • Äldre 30 Mar 17:19
    #2

    Fråga, finns två svar du kan få och vilket svar vet du först efter att du ställt frågan.

  • Äldre 30 Mar 19:35
    #3

    Jo jag vet.Har ringt henne efter middagen och hon har inget emot att träffa mig. Dom var lite undrande över mig men när jag sa att vi arbetar på samma ställe förstog dom oss. Så vi kommer att ses i veckan. Tack för stödet

  • Äldre 26 Apr 17:32
    #4

    Vi har varit ute och fikat ett par gånger hon och jag. Vi hade det jätte trevligt tillsammans. Dessutom slog han till och friade till mig på påskaftonen. Gissa om jag blev lycklig. Inte riktigt vad jag hade väntat mig i påskägget. En förlovningsring. Just nu känns livet underbart. Vi hade en lång disskution i går om att skaffa barn. Så nu har jag lagt undan ppillren. Men det tar nog några veckor innan jag kan bli gravid.

  • Äldre 27 Apr 09:14
    #5

    Grattis :) 

Svar på tråden Fika kan jag?