• Äldre 12 Mar 22:20
    11488 visningar
    29 svar
    29
    11488

    vit brudklänning med färg.

    Hej allihopa! Jag är ny här så tänkte fråga runt lite om det är någon som använt eller är precis som mig, intresserad av brudklänning med lite färg i?
    Har ni någon erfarenhet/koll på bra ställen att kika på så hojta gärna till!
    Är själv nyfiken på vit klänning med rött i :) 

  • Svar på tråden vit brudklänning med färg.
  • Äldre 17 Mar 22:03
    #11
    Pia88 skrev 2014-03-15 19:27:28 följande:

    Jag var oxå inne på röda detaljer och hade flera favoriter.. sen när jag väl hittar min klänning så blev det blåa detaljer =) 

    så.. snöa inte in dig totalt på en färg.. men tänk gärna färg ändå ;) den översta är min, fast då med blåa detaljer ;)


    Åh vilka fina ! Nej, jag ska försöka att inte snöa in mig, men det blir lätt så då jag känner panik över att ha bestämt färg temat till bröllopet , men de är 14månader kvar ;) ! Men kan inte hjälpa att känna stressen över just de här med färg val , inte just på klänningen men vill matcha så till dukning o allt :p! Haha
  • Äldre 17 Mar 22:04
    #12
    elinochmagnus skrev 2014-03-15 21:18:57 följande:

    Jag har beställt min från light in the box. Priset var 1050 för klänningen, 128 för underkjol och frakt 358 så totalt endast 1536 kr. Dock vet jag inte vad tullen kommer att bli exakt men det blir max 2000 för klänningen och det tycker jag absolut att den är värd. Leveranstiden är en månad om den kommer i tid, vilket jag hoppas ????


    Okej! Jag är verkligen super dålig på fe där med frakt o sånt från utlandet! Men hoppas verkligen den kommer i utsatt tid för dig! Är det dags snart? :)
  • Äldre 17 Mar 22:06
    #13
    Marie Malmö skrev 2014-03-13 00:26:00 följande:

    Den här var en av klänningarna jag valde emellan:

    www.jjshouse.com/se/A-Linjeformat-Axelbandslos-Kapell-Tag-Satin-Brollopsklanning-Med-Broderier-Parlbrodering-002005282-g5282


    Den är ju jätte fin!

    Men vilken valde du då? :)
  • Äldre 18 Mar 09:20
    #14
    tina87 skrev 2014-03-17 22:03:20 följande:
    Åh vilka fina ! Nej, jag ska försöka att inte snöa in mig, men det blir lätt så då jag känner panik över att ha bestämt färg temat till bröllopet , men de är 14månader kvar ;) ! Men kan inte hjälpa att känna stressen över just de här med färg val , inte just på klänningen men vill matcha så till dukning o allt :p! Haha
    Färgtema? ;) jag har blåa detaljer på klänningen och blåa skor och väska.. Färgtema på bröllopet blir grönt och rosa.. :p

    På nått vis ska vi få ihop det.. Om inte, så blir det nog bra iaf =) huvudsaken att vi blir gifta =)
  • Äldre 18 Mar 14:17
    #15

    Jag valde till slut en Isabel de Mestre som jag köpte i butik i Malmö. Men skulle jag köpa en kinaklänning hade jag valt denna (som dock inte gick att få i blått som jag ville): www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Strapless-Chapel-Train-Organza-Satin-Wedding-Dress-With-Embroidery-Beadwork-Sequins-002000390-g390

  • Äldre 18 Mar 14:30
    #16
    Marie Malmö skrev 2014-03-18 14:17:01 följande:

    Jag valde till slut en Isabel de Mestre som jag köpte i butik i Malmö. Men skulle jag köpa en kinaklänning hade jag valt denna (som dock inte gick att få i blått som jag ville): www.jjshouse.com/A-Line-Princess-Strapless-Chapel-Train-Organza-Satin-Wedding-Dress-With-Embroidery-Beadwork-Sequins-002000390-g390


    Underbar klänning den oxå =)
  • Äldre 18 Mar 20:41
    #17

    Ingen klänning än.... Men det är ju inte direkt någon panik. Det är inte dags förrän 14/6

  • Äldre 19 Mar 16:43
    #18
    Pia88 skrev 2014-03-18 09:20:11 följande:

    Färgtema? ;) jag har blåa detaljer på klänningen och blåa skor och väska.. Färgtema på bröllopet blir grönt och rosa.. :p

    På nått vis ska vi få ihop det.. Om inte, så blir det nog bra iaf =) huvudsaken att vi blir gifta =)


    Ja, alltså jag vill allt det mesta ska gå i samma ;). Som rött alltså :) den blir det nog en färg till (inte i klänningen utan dukning osv). Men som du säger, det blir nog ett bröllop ändå ;)!
  • Äldre 19 Mar 16:48
    #19

    Hur har ni gjort, har ni varit o provat klänningar i butik innan ni beställt för att få ett litet humm om hur vissa modeller sitter osv eller har ni alltid vetat vad ni vill ha? :)

  • Äldre 19 Mar 16:51
    #20
    elinochmagnus skrev 2014-03-18 20:41:40 följande:

    Ingen klänning än.... Men det är ju inte direkt någon panik. Det är inte dags förrän 14/6


    Vad spännande! Håller tummar o tår iaf o att den inte behöver sys om nått eller liknande :)
  • Äldre 19 Mar 22:32
    #21

    Jag har inte varit och provat på någon butik. Däremot köpte jag en begagnad klänning i ungefär samma modell men helvit. Den är modellmässigt jätte bra. Men dock lite för liten. Så jag hoppas att det hjälper mig att du tillsammans med mig håller tummar och tår för att den ska passa. Men annars får jag väl ta i lite extra på gymmet....

  • Äldre 22 Mar 12:52
    #22

    Vill tipsa om att www.bridaloutlet.se har några fina brudklänningar med röda inlag. Lycka till!


  • Äldre 27 Mar 21:24
    #23

    Jippi. Min klänning har kommit, och den är helt fantastisk och sitter perfekt. Jag kan inte vara mer nöjd än så här.

  • Äldre 28 Mar 17:54
    #24
    elinochmagnus skrev 2014-03-27 21:24:41 följande:

    Jippi. Min klänning har kommit, och den är helt fantastisk och sitter perfekt. Jag kan inte vara mer nöjd än så här.


    Kan du inte visa en bild?
  • Äldre 26 Apr 00:16
    #25
    elinochmagnus skrev 2014-03-27 21:24:41 följande:

    Jippi. Min klänning har kommit, och den är helt fantastisk och sitter perfekt. Jag kan inte vara mer nöjd än så här.


    Åh! Grattis, vad kul!! Kan man inte få se den? :)
  • Äldre 26 Apr 06:57
    #26

    Jag kommer att ha en vit klänning men jag har valt att byta ut snörningen i ryggen mot ett sidenband i temafärgen för bröllopet. Kommer även ha skor i samma färg.

  • Äldre 26 Apr 10:11
    #27

    Fick hem min med färg igår... Den är iofs inte vit, utan Ivory. Men ändå. Den är ostruken och måste tas in lite i överdelen. 



    Älskar den!!

  • Äldre 27 Apr 10:25
    #28

    Din klänning är jätte fin. Jag ska försöka få in en bild på min med, men jag har ingen där jag har den på mig. Och den är ju inte lika fin när den hänger på en galge.

  • Äldre 28 Jul 23:04
    #29

    Jag undrar vart klänningen längst ner av dem tre, kommer ifrån?????

Svar på tråden vit brudklänning med färg.