• Äldre 10 Mar 09:59
    5551 visningar
    16 svar
    16
    5551

    Vad tycker du om tiara på bröllopet?

    En del brudar väljer att piffa frisyren lite extra med en tiara. Vad tycker du om det? Svara på frågan och diskutera tiaror i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om tiara på bröllopet?
  • CJ5
    Äldre 10 Mar 10:03
    #1

    Jag tycker det är fint med smycken i håret. Om det är blommor, pärlhalsband en ordentlig krona eller en tiara är upp till bruden själv och vad som passar med resten av outfiten. Tycker inte tiaror är fånigt.

  • Äldre 10 Mar 10:08
    #2

    jag tycker det är fint^^ men inget jag själv skulle vilja ha. ska själv ha en virkad krona. 

  • Äldre 10 Mar 10:57
    #3

    Jag valde annat för det kan vara jättefint - men det kan också se riktigt fåningt ut.
    Det beror ju mycket på hur duktig man är på att matcha ihop tiaran med frisyr, smink och kläder. 

  • Äldre 10 Mar 11:34
    #4

    Ja själv så ska jag ju ha en skrullig silverkrona som jag själv gjort, (bild finns i galleriet om någon vill se) så jag tycker det är helt ok med sådana utsmyckningar på huvudet

  • Äldre 10 Mar 13:00
    #5

    Det finns inte så många andra tillfällen när man "kan/får" bära en tiara.. Så det är absolut fint med tiara om man själv tycker det är fint!

  • Äldre 10 Mar 13:26
    #6

    Jättefint! Hade själv det. En silverfärgad och håret i en halvuppsättning bakom den.


  • Äldre 10 Mar 13:30
    #7

    Jätte fint och därför kommer jag själv att ha en också! När får man annars bära tiara om inte på sitt eget bröllop?!

  • Äldre 10 Mar 13:51
    #8

    Det är fint så länge den inte är för maffig. En tiara ska inte ta över resten av utstyrseln, bara vara en del av den. Som gäst tycker jag inte man ska ha en om man inte är kunglig osv.

  • kouki
    Äldre 11 Mar 08:00
    #9

    Det beror faktiskt på kvaliteten och historian, om en har en brudkrona/tiara som gått i arv eller har en historia bakom sig tycker jag att det är trevligt. Men de där som är i princip i plast och som man köpt "bara för att" har jag personligen desto svårare för.

  • Äldre 11 Mar 11:07
    #10

    Jag tycker det är väldigt fint med hårsmycken, blommor i håret och den typen av utsmyckning men tiaror tycker jag oftast blir för mycket.

  • Äldre 11 Mar 20:21
    #11

    Ohh älskar tiaror, enda skälet att jag ska gifta mig så jag får ha en :). (ett skämt men iaf)

  • Äldre 16 Mar 21:24
    #12

    Jag tycker att det är jätte fint, och skulöeajunga absolut kunna tänka mig ha det

  • Leona7­5
    Äldre 16 Mar 21:51
    #13

    Jag tycker att det kan vara jättefint, och jag har flera stycken här hemma. Svårt att välja när man är inne och tittar på Diadema.se och ser deras utbud...

  • Äldre 17 Mar 09:08
    #14

    Superfint, och när annars ska man kunna bära det utan att det ser lite märkligt ut? 
    med rätt uppsättning och tiara blir man den prinsessa som man alltid känner sig som :) 

  • Äldre 17 Mar 11:44
    #15


    Jag har hittat min krona!
  • Elin07
    Äldre 17 Mar 12:17
    #16

    Helt klart en smaksak, huvudsaken är att man själv är nöjd och tycker man är fin på sin dag :) Kan själv tänka mig att bära en tiara eller någon annan utsmyckning i håret.

Svar på tråden Vad tycker du om tiara på bröllopet?