• Salt
    Äldre 4 Mar 12:22
    3285 visningar
    4 svar
    4
    3285

    Finns här någon som har rest med hurtigruten?

    Hej! 
    Undrar om det är någon som har rest med hurtigruten och kan berätta lite om upplevelsen?  
    Verkar helt underbart! 

  • Svar på tråden Finns här någon som har rest med hurtigruten?
  • Äldre 4 Mar 12:29
    #1

    ja, när jag gick i 8an och vi åkte på en klassresa till norge, då for vi en kort kort tur på hurtigrutten. men må såga det - den korta turen var awesome! jag beskrev det då som ett "mini-titanic". otroligt vacker båt och vy! 

  • Salt
    Äldre 4 Mar 18:24
    #2

    Åh vilken ball klassresa! Tack

    Någon annan? 

  • Äldre 9 Mar 08:20
    #3

    Hej! Jag har jobbat en sommarsäsong på Polarlys, en av Hurtigrutens båtar. Det är verkligen en upplevelse att se den enormt vackra norska naturen. Det är ju en annan form av semester, där man till tider bara tar det lugnt och njuter av utsikten. Men det finns många utflykter man kan vara med på, på de olika platserna. Jag ska verkligen åka med en gång som turist, det blev ju inte så god tid att se på alt det vackra när jag jobbade!

  • Salt
    Äldre 9 Mar 17:48
    #4

    Hej! Åh, det måste varit häftigt! Vi gillar inte solressor (killen gillar inte solresor! ) så detta skulle passa som bröllopsresa!
    Är nyfiken på hur det ser ut på båtarna, hur man bor och så. Ska kolla in hemsidan ordentligt nu!  Vad finns det på båtarna? Hur var det på Polarys? Tacksam för info

Svar på tråden Finns här någon som har rest med hurtigruten?