• Äldre 3 Mar 12:25
    10751 visningar
    8 svar
    8
    10751

    Egendesignad stämpel för embossing, var?

    vart kan jag köpa egendesignade stämplar för embossing och vad kostar de?
    Hur lång tid tar det att få dem? 

  • Svar på tråden Egendesignad stämpel för embossing, var?
  • Äldre 3 Mar 12:37
    #1

    Här är en svensk formgivare som gör skitsnygga stämplar:

    www.thisisjusttosay.co/

    Var det sådana du menade? 

  • Äldre 3 Mar 16:58
    #2

    Det finns hemsidor, kommer inte ihåg just nu vad den heter. Annars finns i gamla stan i Stockholm en gammeldags pappersbutik som gör sånt, men där är det ganska dyrt.

  • Äldre 3 Mar 17:28
    #3

    Vi beställde vår stämpel här: www.mycards.se/products.php På hemsidan finns pris för de olika storlekarna. Vi fick stämpeln på ca två veckor och är jättenöjda med resultatet. Så här skriver mycards på hemsidan angående leveranstid:

    "Vi gör en stämpelbeställning per månad för att kunna hålla dessa låga priser. Leveranstiden är därför mellan 1-4 veckor beroende på när beställningen kommer till oss. Det går alltid att göra en separat beställning med 1 veckas leveranstid, priserna är då ca 3x dessa visade priser."

  • Äldre 3 Mar 19:10
    #4

    Vi beställde också från mycards och är väldigt nöjda!


    24 Maj 2014
  • Äldre 4 Mar 06:49
    #5

    Kollade in mycards och de verkar ha det jag söker, är denna teknik svår?
    Tänkte anv det bla till inbjudningskorten och på festprogrammet!
     

  • Äldre 7 Mar 23:41
    #6
  • Äldre 14 Mar 14:12
    #7

    Inga fler? Mycard har 4v leverans just nu :/

  • Äldre 14 Apr 13:16
    #8

    Jag beställde via mycards. Utmärkt service och gick hyffsat fort, jag frågade bara när nästa leverans skulle gå.
    Inte särskilt svårt (jag har aldrig hållt på med scraapbooking eller något sånt) men det tar tid! Men blir väldigt fint resultat. Jag har precis gjort 40 inbjudningar (nu har jag bara 70 festprogram och vigselprogram kvar) Puh!

Svar på tråden Egendesignad stämpel för embossing, var?