• Pillanlax

Affärer Sthlm

Ska till Sthlm och skulle vilja veta vilka butiker jag inte får missa ??

• Svar på tråden Affärer Sthlm
  • Pillanlax

Jag tänker på bröllops kläders butiker typ brudklänningar o så o en butik som kanske inte ha så himla dyra grejer

• Fluff

Det finns väldigt många butiker och priser står väldigt sällan.

Men jag har varit på Bridal Outlet i Ropsten där va priserna låga sen så blandade på Brud och Fest på hornsgatan, sen så har jag inte varit in i nån mer butik i Sthlm.
    Så de kanske inte var till så mycket hjälp.

Men om du googlar så får du iaf se vart alla butiker ligger, vad som kan passa din rout :)

• Pillanlax

Ja men det låter Ju super jag har kollat upp lite o dom 2 butikerna Kom upp då så dom ska jag absolut kolla upp tack så Hemskt mycket

• Fluff

Det var så lite så!
    Hoppas att du hittar något som faller dig i smaken!
    Dom har varit väldigt trevliga i båda butikerna :)

• Pillanlax

Ok ingen av er som sett en rosa klänning

• Fluff

Tyvär inte vad jag lagt märket till, men kommer jag på så hojtar jag till :)

• Fluff

Matildas Brud och fest syr upp klänningar, har hört ryktesvägar att de är bra. Ligger i Sundbyberg. Kontakta dom om du har något önskemål om hur klänningen ska se ut så får du ett prisförslag
    www.matildasfest.com/sv/

• Myran 81

Missa inte BridalOutlet nära T-banestation Ropsten. Dom har ingen tidsbokning så det är bara att komma när dom har öppet. Kolla öppettiderna eftersom dom inte har öppet alla dagar i veckan. Rekomenderas!

Lycka till! 
Svar på tråden Affärer Sthlm