• Äldre 14 Feb 20:46
    4912 visningar
    12 svar
    12
    4912

    blivande uppsalabrudar after work bride plans!!!

    Hej!
    Vi förlovade oss idag!!! Vill gärna komma i kontakt med framtida Uppsala brudar, vi kanske kan träffas på en AWBP "After Work Bride Plans" och ha vår egen lilla bröllopsgrupp där vi diskuterar förlovningar, ringar, klänningar, catering, relationer, you name it! Hör gärna av dig om du är intresserad på min mejl
    vidavacker@hotmail.com
    Jag är själv 31 år, akademiker, han 6 år äldre också akademiker, jag har tidigare pluggat i Uppsala & utomlands soch han vid Internationella Handelshögskola och utomlands. Vi bor båda i centrala Uppsala, 

    Ps. Vill gärna ha en grupp med bara oss bröllopsbrudar så kan våra  respekive fästman kanske få följa med någon gång 

  • Svar på tråden blivande uppsalabrudar after work bride plans!!!
  • Äldre 24 Feb 18:32
    #1

    Här är en till blivande brud som bor i Uppsala! Bröllop blir 2015 i maj

  • Äldre 24 Feb 18:59
    #2

    Kul! 29 år från Uppsala. Journalist. Jag och min blivande gifter oss här i Uppsala i augusti i år. En bröllops-AW låter grymt, behöver några att älta planering med när alla andra tröttnat:)

  • Äldre 25 Feb 01:15
    #3

    30 år från Uppsala här. Låter sjukt kul! Vi gifter oss i juni i år. :)

  • Äldre 25 Feb 02:57
    #4

    Vilken kul idé. Jag bor dock tyvärr i en annan ände av landet. Skriv gärna en uppföljning om ni fick till en träff. Hade varit kul för oss andra att läsa hur ni hade det.

  • Äldre 25 Feb 09:48
    #5

    Vi verkar ju vara några stycken som är intresserade av detta, så vi kan väl försöka få till en träff inom ett par veckor?

  • Äldre 25 Feb 10:11
    #6

    Jag är också från Uppsala och vi gifter oss i augusti i år. Jag följer jättegärna med på en träff och diskuterar bröllopsplaner 😃

  • Äldre 25 Feb 11:46
    #7

    Någon gång vecka 11 eller 12 kanske?

  • Äldre 26 Feb 07:46
    #8

    Sök på gruppen "Blivande Brudar - Uppsala" på Facebook, jag har skapat en grupp där

  • Äldre 26 Feb 16:23
    #9

    Finns ingen grupp som heter så när jag söker. :(

  • Äldre 26 Feb 16:29
    #10

    www.facebook.com/groups/1426707420903795/ Om du inte hittar kan jag lägga till dig annars, om jag vet vad du heter:) 

  • Äldre 26 Feb 16:35
    #11

    Nu kom den fram, tack! Finns det någon möjlighet att göra gruppen stängd? Vill inte att mina gäster ska veta allt om bröllopet  och planeringen redan innan. :)

  • Äldre 26 Feb 16:39
    #12

    Tror hon som gjorde gruppen gjorde den stängd först, men att den då inte gick att hitta. Det går säkert att stänga den när folk hittat dit:)!

Svar på tråden blivande uppsalabrudar after work bride plans!!!