• jmp

Alla ni som har eller vill ha Schalins Virvla eller Himla?!

Alla ni som har Schalins Norrsken virvla eller himla, vill ni visa mig era bilder?Jag har nästan bestämt mig men hittar inte mycket bilder, jag kommer beställa från nätet utan att ha prövat först. De lutar åt Virvla, men vill gärna se bilder på både virvla, himla eller liknande ringar. Så man får se ringarna i verkligheten, kanske även olika kombinationer =) 

• Svar på tråden Alla ni som har eller vill ha Schalins Virvla eller Himla?!
  • Larssonmaria86

Jag har Himla och bild ligger i mitt galleri men den är inte så bra. Har massa bilder här på min IPad men går ju tyvärr inte att lägga in bilder via den :(
    Jag är iaf sjukt nöjd och ska sedan ha en allians i exakt samma mått som vigselring och tyckte de blev fint att ringarna nästan är likadana (bara den större diamanten på himla som skiljer) för det ser ut som en enda stor ring :)
    Men varför kan du inte testa dem? Både Hallbergs och Guldfynd säljer ju dem och där har jag provat.

• Fruforlovad

Stog mellan himla eller virvla, det blev en special gjort Himla, har W vs på alla mina stenar ist för Is som är i den vanliga, plus att jag gjorde klo fattningen till den stora stenen lite tjockare.

Anledningen: jag har inga kvinnliga fingrar, virvla försvann på mitt finger.

+ att guldsmeden sa till mig " står de mellan en lite mindre och en dubbel så stor som himla är, väl himla för du kommer tycka om ett litet tag att virvla är alldeles för liten när du jämnför... "

Så även om den kostade dubbelt så mycket tog jag den :) + lite förändringar.

Svar på tråden Alla ni som har eller vill ha Schalins Virvla eller Himla?!