• Sezzie

    Jempguld?

    Någon som beställt eller har erfarenhet ifrån jempguld.se ?


    Vi har hittat min fästmans vigselring på den sidan. Han har redan testat den på Hallbergs & den sitter bra & passar perfekt. Skillnaden är priset som är en himlans skillnad på! Det skiljer hela 3000kr på samma ring!

  • Svar på tråden Jempguld?
  • virrefo

    Har själv inte beställt något från jempguld men har bara hört positivt. Själv har vi ca En halvtimmes bilfärd dit så vi tar och besöker butiken nör det är det dags. Så jag är är övertygad om att ni kommer bli nöjda. jempguld ska även vara med på bröllopsmässan som är den 16 feb. I eskisltuna

  • anna123

    Vi beställde våra förlovningsringar där och blev så nöjda att vi åkte dit när det blev dags att beställa vigselringen till mig. Den är hämtad och jag är jättenöjd, kan verkligen rekommendera dem.

  • Pixi

    jag träffade säljare från jempguld på bröllopsmässan, väldigt trevlig, mån om kunden, man kände sig sedd och blev mött av ett genuint intresse :)

  • virrefo

    måste bara ge jempguld en stor eloge. träffade patrik och hans fru på bröllopsmässan eskilstuna den 16/2. blev så otroligt bra bemött. han fick en verkligen att stå i centrum. och plocka fram precis det jag var ute efter. kunde dock inte betämma mig på plats. så valde att åka till Kungsör idag. Blev lika bra bemött idag. fick sätta sig ner i lygn och ro och pova olika modeller. men hela tiden gick jag tilbaka till den han plockade fram först. hade min tvååriga dotter med mig. fanns en lekhörna där hon hade jätteroligt med alla leksaker. kaffe serverades och allt kändes toppen. så nu är min drömring beställd och betald. och jag bara längtar ännu mer till sommaren. så kan verkligen rekommendera jempguld

Svar på tråden Jempguld?