• Äldre 4 Feb 20:29
    1961 visningar
    8 svar
    8
    1961

    Fått hem våra kort:)när skicka?

    Fick hem våra inbjudningskort idag.Är supernöjda,lika fina som på hemsidan vi beställt dem ifrån.Vi gifter oss i Augusti,när ska man skicka ut dem?borde räcka med i mars? Har satt O.S.A 30 juni

  • Svar på tråden Fått hem våra kort:)när skicka?
  • Äldre 4 Feb 20:43
    #1

    Vi gifter oss också i augusti och jag skickade våra i fredags:) Tänker att det är bra att vara ute i god tid eftersom folk börjar planera semestrar och sådant. Men beror ju förstås på när i augusti. Vi gifter oss den 2:a och då är det många som fortfarande är lediga, och kanske bortresta. Vi satte dock OSA den 31 mars, lite tidigt kanske:)

  • Äldre 4 Feb 20:45
    #2

    Vi gifter oss också 2 augusti och vi skickade också våra kort i fredags :) O.s.a. är satt till 8 juni :)

  • Äldre 4 Feb 20:56
    #3

    Vi gifter oss 16 aug..vi har berättat för alla gäster att det blir då,så det är de medvetna om:)men bättre för tidigt än för sent:) 

  • Äldre 6 Feb 10:27
    #4

    jag gifte mig också i augusti och vi skickade ut får a inbjudningskort så fort de var klara. Men det var nog inte klara förrän månadsskiftet feb/mars. Men jag tycker absolut man ska skicka ut dem så fort som möjligt. Vad är anlendingen att vänta?
     

  • Äldre 7 Feb 19:21
    #5

    Nog lika bra att skicka dem direkt! På mitt jobb har vi sistadag för att ansöka om sommarsemester 1 mars, säkert fler som måste vara ute i god tid med sommarplaneringen!

  • Äldre 7 Feb 21:58
    #6

    Vi har sagt till alla vilket datum det händer,men blir att skicka ut dem om ca 2 veckor.:)

  • Äldre 7 Feb 21:59
    #7

    Varför inte skicka i nästa vecka så att de kommer fram på alla hjärtans dag? :P

  • Äldre 7 Feb 22:21
    #8

    Vi gifte oss i augusti, osa 30 maj och skickade ut korten i slutet på februari.

Svar på tråden Fått hem våra kort:)när skicka?