• Vancouver

Atelje Pierina i Gävle

Undrar om någon har erfarenhet av Atelje Pierina i Gävle? Jag har varit där och tittat och mitt första intryck var att kvinnan som äger butiken var trevlig och serviceinriktad, och jag valde tillslut att köpa en klänning där. Efter det har det dock varit lite småförvirrat, överenskommelser har glömts bort och det har upplevts lite oprofessionellt. 

Någon som har haft liknande erfarenhet eller har jag bara haft otur? Börjar känna mig lite nervös, då jag inte vill sitta och oroa mig över om klänningen kommer att finnas där och vara klar till vårt bröllop.

• Svar på tråden Atelje Pierina i Gävle
  • Sassa84

Jag har ingen erfarenhet därifrån, men har bara hört bra saker! Jag ska ringa och boka tid där nu inom en snar framtid.

Så jag följer denna tråd för vidare information. :)

• Sassa84

Jag var dit idag och blev väldigt besviken.. Kändes så ostrukturerat och rörigt, dåligt med utbud av klänningar och av dom som fanns fastnade jag inte alls för nån! Hon var trevlig men nån vidare service tyckte jag inte att jag fick..

• Vancouver
    Sassa84 skrev 2014-04-25 20:49:54 följande:

Jag var dit idag och blev väldigt besviken.. Kändes så ostrukturerat och rörigt, dåligt med utbud av klänningar och av dom som fanns fastnade jag inte alls för nån! Hon var trevlig men nån vidare service tyckte jag inte att jag fick..

Hon är trevlig men upplevs stressad. När jag var där i vintras fanns det tre klänningar jag fastnade för, så jag håller med om att utbudet var sådär. 

Svar på tråden Atelje Pierina i Gävle