• Mrs Brady 2B...

B-T träff i Jönköping???

Några runt Jönköping som vill träffas och bara prata bröllop?????????

• Svar på tråden B-T träff i Jönköping???
  • Mrs Brady 2B...

Ok tjejer!!! Hur ska vi göra nu??? Ska jag komma till Jönköping eller kommer ni till mig på fika och bröllopsprat???

• Pallas Athena

För mig spelar det ingen roll, bara jag slipper köra ut till Tidaholm själv och stå för hela bensinkostnaden själv..
    Så om någon vill åka med mig, så kan jag tänka mig att åka dit, eller vara kvar i Jönköping.. :)

• vårbrud2004

Mrs Brady 2B
    jag bor utanför Vadstena så jag har ca 8 mil till jkpng.

• vårbrud2004

tyvärr så är tidaholm inget alternativ för mig det blir många mil men det är helt okey ändå. jag kan som sagt inte veta exakt om jag kan den 16 eller ej.

• Mrs Brady 2B...

Det bästa är ju om vi möts i Jönk. Då är vi inte lika många som behöver resa....Men finns det några fik öppna på söndagar`???

• nosslin

Hej på er! Har kollat upp lite fik och det finns ett fik i närheten av stationen som heter Claras och de har öppet till kl 22 på söndagar. Det kanske skulle passa!

• Mrs Brady 2B...

Kanon då tar vi det!!!!

• Rosalie

*kände för att byta nick...fd. Mrs Brady 2 be.*

• ijkå

Rosalie/Mrs Brady 2B, Jag har följt dina försök att få till en träff i Jönköping. Vad roligt. Får jag ge dig ett litet råd? Bra. Lägg upp den ny tråd där nu skriver "BT-träff i Jönköping xx/xx (datum)". I inlägget skriver du datum igen, tid och plats. Hoppas verkligen att det blir något av för er!!

Svar på tråden B-T träff i Jönköping???