• Madicken

Visa er festlokal! BILDER

Hej alla planerare!
    Här sitter jag och drömmer om vårat framtida bröllop och undrar lite över hur ni andra gjort med lokalen?

Lada, herrgård, partytält i trädgården, slott osv, vad valde ni och varför?
    Visa er festlokal!

• Svar på tråden Visa er festlokal! BILDER
  • marolo
    sandri87 skrev 2014-01-21 22:18:47 följande:
    Marolo Hur mycket betalar ni för stångs magasin och vad ingår?
    vi är ju bara ett litet sällskap så har inte "hyrt" lokalen utan fått ett bord och sånt efter önskemål, vi har fått en specialmeny eftersom det är alla hjärtans dag och det är 5 rätters för 575 kr per person exklusive dryck :)
  • salmah
    Madicken skrev 2014-01-20 19:14:46 följande:
    Hej alla planerare!
    Här sitter jag och drömmer om vårat framtida bröllop och undrar lite över hur ni andra gjort med lokalen?

Lada, herrgård, partytält i trädgården, slott osv, vad valde ni och varför?
    Visa er festlokal!
    Hej Madicken! Jag och min man hade vårt bröllop i Panorama festvåning i södertälje och vi var riktigt nöjda. Här är lite hihglights från vårt bröllop för lite inspiration på lokalen.

• salmah

Ni som är intresserade av att fira ert bröllop i Panorama festlokal så rekommenderar jag det. Här är lite highlights från min bröllopsdag. Om ni är intresserade av fler bilder av lokalen så hör gärna av er.

• Fjärilen

Vi hade vår middag på en vingård i Toscana. Så vi satt utomhus, vi hade även festen utomhus. Första bilden är utsikten som var bakom den gröna häcken.

• Fjärilen
    Marie Malmö skrev 2014-01-21 22:10:14 följande:
    Här kommer vi hålla till!

Är ni på Kronovalls Vinslott?. Vi var där med släkten när min mamma fyllde jämt.
  • Marie Malmö
    Fjärilen skrev 2014-01-22 15:41:00 följande:
    Är ni på Kronovalls Vinslott?. Vi var där med släkten när min mamma fyllde jämt.
    Ja, precis! Har velat gifta mig där sedan 2002!
  • Madicken
    Fjärilen skrev 2014-01-22 15:38:58 följande:
    Vi hade vår middag på en vingård i Toscana. Så vi satt utomhus, vi hade även festen utomhus. Första bilden är utsikten som var bakom den gröna häcken.

Det ser verkligen härligt ut!!
  • CharlottaM
    Tjörnbrud skrev 2014-01-21 23:46:02 följande:
    Vi ska också vara på vatten, vad roligt :)
    Va roligt Tjörnbrud att ni också ska vara där! När gifter ni er?
Svar på tråden Visa er festlokal! BILDER