Känner någon igen lokalen?
Hittade denna fantastiska bild på nätet och det borde vara en lokal i Stockholm. Känner någon till den?
Hittade denna fantastiska bild på nätet och det borde vara en lokal i Stockholm. Känner någon till den?
Suck, försökt ladda upp bilden 3 ggr men den hamnar bara på min profilsida.
Bilden:
www.facebook.com/photo.php&set=pb.516356161736869.-2207520000.1389695608.&type=3&theater
Hm, det kanske är en lokal på Slottet i Stockholm? Tycker att jag känner igen det, men kan ha helt fel också. :)
City hall i San Francisco?
Jag är beredd att hålla med ThereseV, det ser väldigt mycket ut som City Hall i SF..
det är city halll i SF. googla det. :) om inte någon i stockholm kopierat stället :P
Jag gjorde en bildsökning nu och hittade fler bilder från just det bröllopet (och ja, det var City hall i SF) . Det verkar helt klart vara ett maffigt ställe att gifta sig på:)
http://www.abeautifuldayphotography.com/blog/2011/10/08/san-francisco-wedding-photography-of-denise-and-yong/
Ja verkligen en fantastisk lokal, en dröm att få gifta sig i en sån .Blev lurad och trodde den låg i Stockholm eftersom en bröllopsanordnare i Sthlm lagt ut den på sin sida
Det är ju inte direkt alltid sådär folktomt och enskilt som det ser ut som på bilderna... När vi var där på besök förra sommaren (2012) var det en otrolig rörelse av folk i huset och löpande-band-princip på själva vigslarna vad jag kunde se, så det är nog enbart väldigt rika förunnat att få ha en sådan fest som bilderna visar. Om det är till någon tröst!