• Äldre 12 Jan 23:58
    8690 visningar
    3 svar
    3
    8690

    Mari Milo cake design

    Hej alla brudar! Är det någon som har erfarenhet av Mari Milo cake design som ligger i Södertälje? Har varit inne och kollat lite på deras tårtor, priset för en bröllopstårta kan ju rusa iväg något hutlöst. Därför fastnade jag lite för deras prinsesstårtor som verkar gå att få i olika färger, med olika dekorationer och med olika smaker. Vackra, anpassade och för mer rimligt pris för en student som mig ;) Men vill nu då veta om det är någon där ute som har erfarenhet av dem, så lite recensioner tack :)

  • Svar på tråden Mari Milo cake design
  • Äldre 13 Mar 23:32
    #1

    Jag kan tyvärr inte alls rekommendera henne! Hon gör visserligen vackra tårtor men är extremt oproffsig. När man hamtar tårtor hos henne är det extremt sunkigt, gör tårtorna typ i en källare.

  • Äldre 21 May 18:05
    #2

    Hej, jag känner en tjej som är nära vän till Marina som äger Mari Milo Cake Design. Hon har tre lokaler som är rena och hygieniska medans hennes tårtor smakar fantastiskt. Jag rekommenderar henne medans många andra också gör det. Det ändå jag undrar är varför någon tror det är snuskigt där hon förvara tårtorna. Kontrollerna har alltid godkänt lokalerna och förvaringsrummen. Men det är ingen källare utan ett kylrum. //Victoria H

  • Äldre 5 May 11:07
    #3

    Jag kan absolut inte rekommendera henne, hon glömmer inte bara beställningar (hon glömde att göra en bröllopstårta) utan är också väldigt oprofessionell och otrevlig! Det finns gott om mycket bättre konkurrenter!

Svar på tråden Mari Milo cake design