Billig brudklänning?
Vart kan man hitta en billig brudklänning?
Vart kan man hitta en billig brudklänning?
Det finns flera kina-sidor där man kan hitta billiga klänningar, men då man enbart har en bild att gå på, vet man inte hur den kommer att sitta på kroppen samt att kvaliten kan vara si och så.
På de flesta butiker jag har varit, finns det klänningar att få som är ganska enkla men till ett billigt pris. Samt att i många av affärerna sa de att även balklänningar och andra klänningar ofta gick att beställa i vit nyans, vilket gör att de upplevs som en brudklänning.
Jag skulle gå in i en butik och fråga! Frågor kostar inget!
Tack för ditt svar.
Vet du någon kina sida? Så kan man ju kolla iaf. Kvalietet gör ju inget så, den ska ju bara testat, sys in ev och sen användas en gång. bara den klarar vigslen så är det okej.
Har tänkt och gå in i bröllopsbutiker i slutet av månaden. har tyvärr ingen just här som jag bor så blir att åka en bit för att göra det. Tack för tipset ska be att få kolla på andra klänningar som går att beställa i vitt
jjshouse.com
lihtinthebox.com
googla brudklänningar så kommer flera sidor upp
kolla in sofiamoore.se de har billiga brudklänningar, balklänningar som man kan få måttsytt man kan även få tygprover hem så man kan kika lite, det gjorde min syster innan hon köpte sin brudklänning.
www.sofiamoore.se
Kan verkligen rekommendera EBAY, finns hur mycket som helst där och billigt är de också. Finns även säljare där som syr upp i de mått du vill..
Denna klänningen beställde jag och den gick på 620kr INKL underkjol och frakt (ingen tullavgift). Visst kanske den inte är jätte välsydd men för de pengarna kan man inte begära för mycket heller och jag har svårt att tro att mina vänner gissar på att jag betalat så lite för en helt ny klänning. Visade bilden för en arbetskollega och hon trodde klänningen hade kostat mig 25.000 hehe ;)