• Äldre 8 Jan 16:49
    1896 visningar
    4 svar
    4
    1896

    Är 2014 är bra år att gifta sig?

    Vad tror du om 2014 som bröllopsår? Svara på frågan och diskutera i tråden!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är 2014 är bra år att gifta sig?
  • Äldre 8 Jan 17:00
    #1

    Finns det något dåligt år att gifta sig på? 

  • Aniara­4
    Äldre 8 Jan 17:04
    #2

    För vem? För mig passar det såklart inte eftersom jag redan är gift, och för exempelvis ett par som träffades igår är det förmodligen inte heller det bästa året - fast säker kan man inte vara, för precis just det paret kanske det är helt rätt att gifta sig redan i år.

    Och för ett annat par som har varit ihop i 14 år men aldrig riktigt respekterat varann är det kanske ett bättre år för att börja i parterapi än för att gifta sig. Eller att göra slut.

    Så 2014 är väl ett bra bröllopsår för alla som befinner sig vid den punkten i sin relation då det är läge.

  • Äldre 8 Jan 17:07
    #3

    Det känns som att frågan lika gärna skulle kunnat vara "ska du gifta dig 2014".
    För det är väl de som gifter sig i år som tycker att det här är det bästa året att gifta sig. Medan jag som gifte mig 2011 tycker att det var ett jättebra år att gifta sig på. Och dom som ska gifta sig 2015 kommer att tycka att det är bästa året Tungan ute 

  • Äldre 8 Jan 17:45
    #4

    vad ar det för dum fråga? Har ni inget att göra på jobbet? För så känns det när skriver frågor som inte har något innehåll. Jag som är gift ska då svara: "nej, usch vilket hemskt år". finns väl aldrig ett fel år.

Svar på tråden Är 2014 är bra år att gifta sig?