• haltta

    Söker häftiga utomlands fotografier på brudpar!!

    Hej!
    Jag har letat och letat efter något udda och häftigt sätt som man kan göra vid fotograferingen.
    Vi skall gifta oss borgeligt innan vi åker med hela familjen( barnen 2,11,16år) på semester/smekmånad till Dubai i Mars.
    Då vi firar 20 år i år så känns det inte som något puttinuttigt nyförälskelse bröllop som vi vill ha, utan vi gifter oss i hemlighet och samma dag vi skall göra det så får barnen veta det. Vi hade velat gifta ossiDubai menlite för mkt krångel gör att vi väljer den enkla vägen.
    MEN.... Jag kommer å ha en fin brudklänning osv :)
    Så vi kommer att lägga mera krut på bilderna och då vill jag att dem skall vara TUFFA, UNIKA med HELA FAMILJEN.
    jAG HAR FÖR MIG ATT JAG SÅG NÅGOT PAR MED BARN SOM OXÅ HADE VARIT TILLSAMMANS I 20 ÅR OCH GIFT SIG, DEM HADE LAGT UT SINA BILDER HÄR, TAGNA FRÅN NY, TROR JAG ATT DE VAR.
    DEM LETAR JAG EFTER NU. HÄFTIGA BILDER PÅ HELA FAMILJEN. JAG MINNS BRUDEN VUT KLÄNNING OCH CONVERSE, LJUS KORT TUFF FRISYR. MANNEN TROR JAG VAR RAKAD OCH HADE EN FIN KOSTYM LIKASÅ BARNEN FINKLÄDDAMEN MED ETT FOTO SOM VAR UNIKT!!

    Snälla hjälp mig så jag vet på ett ungefär hur jag vill ha våra bilder!!

    Tack Haltta 

  • Svar på tråden Söker häftiga utomlands fotografier på brudpar!!
  • Utomlands 2013

    Jag tror jag vet vilka du menar, men i så fall var det ett bröllop i Miami, inte NY.


    Kolla sista bilderna i denna tråden:


     

  • Utomlands 2013

    Nähä, det går tydligen inte att klistra in länkar här på forumet... Mindre smidigt.


    Du får söka fram själv, aliaset är spontan bruden

Svar på tråden Söker häftiga utomlands fotografier på brudpar!!